Dat doet Skobrev toch altijd?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:36 schreef MiLalaa het volgende:
pfffff, wederom een ERG spannende 10k. Geweldig. Hoe bedenk je het ook, zo'n indeling van je race
^^^^^^^^^^^^quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Bokko heeft het op de 500m verspeeld.
Ik denk dat ie dan nog de wodka moet verwerken.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef Agüero het volgende:
Ben benieuwd of Skobrev volgende week zijn best doet om eens een flink PR neer te zetten.
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 01:38 schreef Agüero het volgende:
Welterusten trouwens, ik kijk in bed nog even verder zonder laptop.![]()
Ik denk van wel, de verschillen zijn nu ook maar klein.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef golfer het volgende:
Waardig opvolger van de grote afwezige, die nog maar moet bewijzen dat ie het volgend jaar wel weer kan.
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:38 schreef Agüero het volgende:
Welterusten trouwens, ik kijk in bed nog even verder zonder laptop.![]()
Zelfs niet als het inquote:Op maandag 14 februari 2011 01:39 schreef vaarsuvius het volgende:
was weer een mooi toernooi.. cya at wk afstanden... ik doe niet aan world cups op fok
Denk dat Skobrev dan gewoon nog iets harder had gereden op de 10km.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Bokko heeft het op de 500m verspeeld.
Zou ook kunnenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:40 schreef Steffie het volgende:
[..]
Denk dat Skobrev dan gewoon nog iets harder had gereden op de 10km.
Dit. En het was weer een mooi en spannend WK.quote:
We hebben nog de WK afstanden in Inzellquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop