Ik vond het heerlijk om op mijzelf te zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 10:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is rustig geen ouders die altijd druk in de weer zijn , best ontspannend eigenlijk
Marijkequote:Op maandag 14 februari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, eerste klant gehad, nu koffie![]()
He ferrariquote:
ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk om op mijzelf te zijn
Ja echt heerlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ookgeen verplichtingen, geen gezeur, lekker je eigen ding doen
Muckacino?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo, eerste klant gehad, nu koffie![]()
precies! Lekker hele zondagen gamen vanuit bed zonder dat iemand gaat jankenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ookgeen verplichtingen, geen gezeur, lekker je eigen ding doen
Dat heb ik gewoon afgedwongen.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies! Lekker hele zondagen gamen vanuit bed zonder dat iemand gaat janken
Dank ga vanmiddag extra vitaminen en andere rotzooi halen om te voorkomen dat ik ziek word.quote:
Was het maar waar lieverdquote:
me wantsquote:
Te laat mee... Je weerstand is al zo laag dat je er al door gepakt bentquote:Op maandag 14 februari 2011 10:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank ga vanmiddag extra vitaminen en andere rotzooi halen om te voorkomen dat ik ziek word.
Fruit halenquote:Op maandag 14 februari 2011 10:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank ga vanmiddag extra vitaminen en andere rotzooi halen om te voorkomen dat ik ziek word.
Ja dat weet ik lieverdje. Maar soms lukt het mij om het ziek zijn niet verder te laten doorgaan. Ik wil niet ziek zijn en ik kan niet ziek zijn. Dus prop ik mij vol met rotzooi. is heel niet goed ik weet hetquote:Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
me wants
[..]
Te laat mee... Je weerstand is al zo laag dat je er al door gepakt bent
Je kan beter zorgen dat je weerstand altijd goed is...
Troost je de maakster slaapt. Dus ik heb het ook niet en LL wil ook maar heeft ook nietquote:
hopelijk werkt het voor je... niemand vind ziek zijn leukquote:Op maandag 14 februari 2011 10:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik lieverdje. Maar soms lukt het mij om het ziek zijn niet verder te laten doorgaan. Ik wil niet ziek zijn en ik kan niet ziek zijn. Dus prop ik mij vol met rotzooi. is heel niet goed ik weet het
ik vind het rustigquote:Op maandag 14 februari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk om op mijzelf te zijn
dat duurt een week johquote:Op maandag 14 februari 2011 10:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het rustig., moet er nog aan wennen .
Nee zeker nietquote:Op maandag 14 februari 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hopelijk werkt het voor je... niemand vind ziek zijn leuk
Het is maandagochtendquote:Op maandag 14 februari 2011 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
*lurk*
gelukkig is het tempo langzaam genoeg om het bij te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |