Dit is mijn eerste echte baan en heb elke x ander loon want uitzendkracht en dus variabele uren en diensten met toeslag enzulks.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben voor nog minder gestart ooit
JAAAAAAAquote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh![]()
zal ik je even een kusje komen brengen?
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh![]()
zal ik je even een kusje komen brengen?
mwoa, ik woonde nog thuis dus dat ging bestquote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en daar kon je van leven ??
das nu onder het minimum
tsja.. mijn ouders betalen ook 75 eur aan hun hypotheekquote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ooit was het leven goedkoper he
15%quote:Op maandag 14 februari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee?Even zoeken thuis en anders even vragen bij de hema
Hoeveel korting?
Ja. Heb t ff nagerekend.quote:
djiez, daar kan wel een 0 achter tegenswoordigquote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. mijn ouders betalen ook 75 eur aan hun hypotheek
Die van mij hebben hun huis gekocht met een ENORME hypotheek, wel 200.000 gulden...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. mijn ouders betalen ook 75 eur aan hun hypotheek
ehm, ja dat zit meer in de buurtquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
djiez, daar kan wel een 0 achter tegenswoordig
tsja.. ze wonen er al 28 jaarquote:Op maandag 14 februari 2011 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
djiez, daar kan wel een 0 achter tegenswoordig
ligt aan hun leeftijd, maar ik zou dan eerder gaan HURENquote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. ze wonen er al 28 jaardus bijna alles is afgelost.. en idd..
het is een paar ton waard als ze het gaan verkopen..
is leuk voor hun oude dag!
pest is alleen dat je voor dat geld ook weer een huis moet kopen en je er dus eigenlijk niks aan overhoud ..
Waarom moet je een huis kopen voor het bedrag waarvoor je het ander verkoopt?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. ze wonen er al 28 jaardus bijna alles is afgelost.. en idd..
het is een paar ton waard als ze het gaan verkopen..
is leuk voor hun oude dag!
pest is alleen dat je voor dat geld ook weer een huis moet kopen en je er dus eigenlijk niks aan overhoud ..
heheh.. de huren zijn ook iets meer dan de huidige 75 eur die ze moeten betalenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt aan hun leeftijd, maar ik zou dan eerder gaan HUREN
hooguit vanwege de belasting aftrek.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom moet je een huis kopen voor het bedrag waarvoor je het ander verkoopt?
m'n ouders wonen in het westen (en willen daar blijven wonen) en zijn een bepaalde luxe gewend.. dan ga je niet in een crappy hutje 5-hoog achter wonen..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom moet je een huis kopen voor het bedrag waarvoor je het ander verkoopt?
klopt, maar ik bedoel als hypotheek af betaald is zou ik op gegeven moment verlopen en lekker gaan huren, en genieten van het overgebleven bedragquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. de huren zijn ook iets meer dan de huidige 75 eur die ze moeten betalen
Alsof er alleen zulke huizen te huur zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
m'n ouders wonen in het westen (en willen daar blijven wonen) en zijn een bepaalde luxe gewend.. dan ga je niet in een crappy hutje 5-hoog achter wonen..
neuh , maar voor een "fatsoenlijk huis " ben je hier toch zo 1000 tot 1500 eur per maand kwijt..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alsof er alleen zulke huizen te huur zijn![]()
dat bedoel ik, ik zou op een gegeven moment verkopen en gaan huren, maar niet te 'jong' natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh , maar voor een "fatsoenlijk huis " ben je hier toch zo 1000 tot 1500 eur per maand kwijt..
en dat nog 20 jaar...
hou je ook niet zoveel over om van "te leven"
ik ga ervanuit dat m'n ouders 85 wordenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, ik zou op een gegeven moment verkopen en gaan huren, maar niet te 'jong' natuurlijk
Maar waarom dan niet blijven wonen waar ze nu zitten? Mijn ouders hebben nu ook zulke lage lasten, en om die reden gaan ze nu dus ook echt niet meer verhuizen tenzij noodzakelijkquote:Op maandag 14 februari 2011 11:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh , maar voor een "fatsoenlijk huis " ben je hier toch zo 1000 tot 1500 eur per maand kwijt..
en dat nog 20 jaar...
hou je ook niet zoveel over om van "te leven"
En dat is dus precies wat barretje wil zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet blijven wonen waar ze nu zitten? Mijn ouders hebben nu ook zulke lage lasten, en om die reden gaan ze nu dus ook echt niet meer verhuizen tenzij noodzakelijk
ik zit er alleen niet op te wachten dat mijn schoonouders horizontaal het huis uit gedragen worden en het huis dan nalaten.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet blijven wonen waar ze nu zitten? Mijn ouders hebben nu ook zulke lage lasten, en om die reden gaan ze nu dus ook echt niet meer verhuizen tenzij noodzakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |