looooooooooooooooooooooooooooolquote:Op maandag 14 februari 2011 02:03 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard had t over hoog IQ van Guido... Als dit zo is, is Guido wellicht de hoogbegaafde?? Hij heeft wel veel bereikt en is goed in gamen daar is wel hoog IQ voor nodig!
Dat zou wel heel flauw zijn...quote:Op maandag 14 februari 2011 02:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O jee, toeval dat het nu weggedraaid wordt?? net nu het hoge IQ wordt besproken??
Maar er werd flink geregisseerd toen ik daarstraks een tijdje zat te kijken. Veel camerawisselingen.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alleen is dat maar 1 stream.
Guido heeft als enig geheim dat gedeelde geheim. Hij doet ook een HBO communicatie studie, al zegt dat niet altijd wat natuurlijk. Het is niet zo dat hoogbegaafden geen HBO zouden kunnen doen.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:03 schreef Pablolaatje het volgende:
Gerard had t over hoog IQ van Guido... Als dit zo is, is Guido wellicht de hoogbegaafde?? Hij heeft wel veel bereikt en is goed in gamen daar is wel hoog IQ voor nodig!
Ja, dat zal vast wel. Is in ieder geval beter dat die reclames die ineens knoerthard je kamer in galmen, iedere keer.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er werd flink geregisseerd toen ik daarstraks een tijdje zat te kijken. Veel camerawisselingen.
Sjekiequote:Op maandag 14 februari 2011 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
treurig?? misschien wordt ie wel net zo woest als shaggie van de Bus.. (ja, daar heb ik een paar afleveringen van gezien maar kon niet boeien!)
Het wordt tijd voor wat compensatie inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 02:06 schreef gniffie het volgende:
ik ga slapen hoor, de streams worden nu echt heel gay
Nee, Shaggie kun zou ik vergelijken met die kale, die Jurien, die laat zich volgens mij de kaas niet van het brood eten. Maar ik moet ze eerst horen kletsen. Het zijn allemaal eerste indrukken op basis van beelden.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
treurig?? misschien wordt ie wel net zo woest als shaggie van de Bus.. (ja, daar heb ik een paar afleveringen van gezien maar kon niet boeien!)
Daar haal je ook een hoog, in ieder geval een hoger IQ doorquote:Op maandag 14 februari 2011 02:04 schreef Muta het volgende:
voor een shooter heb je echt geen hoog iq nodig... het is gewoon talent/training
net zoals bij sport
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verkapt alle gamers zijn autisten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |