Ik schrok me de teringquote:Op maandag 14 februari 2011 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] O.US PLAST IN DE KONT VAN BAS!!,
!,
!.
Hij wilde je adres en telefoonnummer al bijna geven trouwensquote:Op maandag 14 februari 2011 01:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
Ik zal kijken wat ik kan regelen.
Ja, inderdaad: laterquote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yvonne wanneer ga je je later interviewen door ONZ radio?
Die kun je gewoon aan mij vragen heur. Wou je me wat opsturen?!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij wilde je adres en telefoonnummer al bijna geven trouwens
Ok dan houden we je eraanquote:
Als je echt homo gaat worden en geen bi blijftquote:Op maandag 14 februari 2011 01:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wanneer gaan we daten? Krijg ik vandaag een anonieme PM van jou?
Mnnnn!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef Maisnon het volgende:
zarGon ik ben trots op je huidige capabilities wat betreft het goed kiezen uit 'de' en 'het' voor een zelfstandig naamwoord
Geintje toch xdquote:
Slijmbal.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Geintje toch xd
Snapte je toch wel
Kun jij Holle Bolle Gijs shoppen op een prolapse?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
zG, Googlen jullie wel eens samen naar prolapses?
Nee, daar kwam ie spontaan mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die kun je gewoon aan mij vragen heur. Wou je me wat opsturen?!.
Haal me over dan. Straks ga ik hiermee akkoord en neem je me mee naar de McDonalds. Risico's durf ik niet te nemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je echt homo gaat worden en geen bi blijft
Ik snap je punt wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:35 schreef Floxcie het volgende:
yvonne, je maakt echt aids-topics.
[ afbeelding ]
yvonne heeft die altijd vlot gevonden.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun jij Holle Bolle Gijs shoppen op een prolapse?. Dan mag ie vast en zeker gepost worden in ONZ. <
/.
En jou ben ik bijna zatquote:Op maandag 14 februari 2011 01:35 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Porsche1 en zijn eisenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:35 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Consecquentiesquote:Op maandag 14 februari 2011 01:35 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:35 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
yvonne heeft die altijd vlot gevonden.
Ik zat laatst dat topic nog eens te bekijken. Godver. Dat was een goed topic.quote:
En jou ookquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |