quote:Op maandag 14 februari 2011 12:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
doe er wat aan dan
Als je niet weet wie zarGon is moet je dood, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
doe er wat aan danquote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je niet weet wie zarGon is moet je dood, helaas.
ze heeft helemaal gelijk, jammer genoeg.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
doe er wat aan dan![]()
hihi, makkelijke reacties zo
Hier hebben we onze Sherlock wel weerquote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef Furdinand het volgende:
Wat een tyfus topic.
Dit zijn nou de soort tumoren waar fok aan dood gaat!
Beginnend met jou.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef yvonne het volgende:
Als jij nou eerste even FOK! goed leert spellen lullen we verder...
Schattig.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nog een fijne valentijnsdag yvon. en de rest.
hehe,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Voel jij je nu als een soort chemokuurtje ofzoot?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef Furdinand het volgende:
Wat een tyfus topic.
Dit zijn nou de soort tumoren waar fok aan dood gaat!
God nee, ik ga/kan/wil er niks aan ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voel jij je nu als een soort chemokuurtje ofzoot?
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe,Wen er maar aan, zG heeft vast nog meer mooisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
ik bedreig hem nu, dus je kunt het schuddenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wen er maar aan, zG heeft vast nog meer moois
Stref!quote:
Doenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:45 schreef yvonne het volgende:
Ludo
Nou dit topic kan zo weer naar KPD
omg 3 jaar terug kreeg ik een 'stref' van yvonne, dat ik dit nog mee mag maken!!!!quote:
Terechte vraag. Goed topic ditquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
Is het mysterie rondom je broertje inmiddels al opgelost?
Deze bleek achteraf toch gemeend te wezen voor een jaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |