Blijft subjectief en alles. En net alsof die man kan tippen aan Britney Spearsquote:
Ja dat kan deze man, want hij kan live zingenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijft subjectief en alles. En net alsof die man kan tippen aan Britney Spears
Britney Spears ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:26 schreef mistyl het volgende:
[..]
Ja dat kan deze man, want hij kan live zingen
jaquote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
Hoi, zijn jullie ook voor een revolutie op FOK!?
Welke revolutie.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:27 schreef Floxcie het volgende:
Hoi, zijn jullie ook voor een revolutie op FOK!?
Trusten dexenquote:
Niet wetenquote:
Zelfs dan niet mijn beste vriend. Zuiver nou echt nee.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet wetenNatuurlijk komt het weleens voor dat ze een beetje buiten adem is omdat zij de mensen entertaint, maar verder loepzuiver.
Yvonne die dit soort topics sluit en zelf aidstopics aanmaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 01:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Deze: FOK! REVOLUTION MET CC HARDE BROOMS
Waarom dan dit topic, ik volg het forum niet op NB na.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Deze: FOK! REVOLUTION MET CC HARDE BROOMS
Echt hè, we blijven doorvechten. Komt allen morgenavond in ons topic.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Yvonne die dit soort topics sluit en zelf aidstopics aanmaakt
Geef me een belletje en ik sta voor je deur.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Echt hè, we blijven doorvechten. Komt allen morgenavond in ons topic.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:31 schreef mistyl het volgende:
[..]
Waarom dan dat topic, ik volg het forum niet op NB na.
ONZ onder andere is begrijpelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw en verbeterd fok denk ik.
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw en verbeterd fok denk ik.
Dupe van wat dan? Wat is het probleem precies? En nee geen troll, en ik weet zelf ook wel dingen, maar leg eens uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Omdat iedereen er de dupe van is.
Dat achterlijke 450 en weet ik het gedoe. Voor mijn part krijgt ONZ net zo 'veel' topics als in US, maar als dat dan kwaliteit is, dan heb ik er geen problemen mee.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er anders moet?
Het blijft natuurlijk ONZ..dus hoeveel kun je er nou ook eigenlijk van verwachten hequote:Op maandag 14 februari 2011 01:41 schreef mistyl het volgende:
[..]
Dat achterlijke 450 en weet ik het gedoe. Voor mijn part krijgt ONZ net zo 'veel' topics als in US, maar als dat dan kwaliteit is, dan heb ik er geen problemen mee.
Overdag man, het is om te janken. Zelfs KLB 1.0 was nog veel en veel beter. En zelfs dat was best aids.
Daarnaast niemand die tegen een beetje gebash kan, een keer janken en meteen kusjekroel om het goed te maken. En dat is ook usersmentaliteit, en ik maak mij er ook schuldig aan, maar dan nog, een beetje bashen come on
Ja weet ik ook wel, maar dan nog als je soms oude topics leest, als je dat nu zou posten dan zouden die topics compleet anders lopen omdat niemand dat meer waardeert.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk ONZ..dus hoeveel kun je er nou ook eigenlijk van verwachten heMaar ik zit toch voornamelijk in Nachtbagger..dus zoveel boeit het me niet. Alleen dat 450 en al die originele dingen worden af en toe wel vervelend ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |