Sowieso lang.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef Dale. het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik wil...![]()
- Lang houden en enkel in model laten knippen...
- Kort knippen...
weetik maar moet inwrijven snapjequote:
Ik niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef Kos_Mos het volgende:
Ik chat met de boys, wat jullie?
[ link | afbeelding ]
Net als mij?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:38 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja weet niet... wil eigenlijk eens proberen om het gewoon tot me schouders te laten groeien
Hoe wat waarquote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mistyl, ik moet even in je fobo terecht zien te komen
EN IK DANquote:
Geef ze gelijkquote:
Waarom mij pijn doen danquote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef aight1 het volgende:
Berg 0-1
Dzsudzsák 0-2
Dzsudzsák 0-3
Berg 0-4
Kies je verkeerde kappers uit liefje,quote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
kappers zijn duur en gwn niet goed
sommige dingen moeten nou eenmaal gebeurenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef mistyl het volgende:
[..]
Geef ze gelijk
[..]
Waarom mij pijn doen dan
[..]
Kies je verkeerde kappers uit liefje,
Haat jij ook op mijn lange manen?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef mistyl het volgende:
[..]
Geef ze gelijk
[..]
Waarom mij pijn doen dan
[..]
Kies je verkeerde kappers uit liefje,
Okee dan is het goed, anders had ik vannacht niet kunnen slapen.quote:
Mijn ogen wat doe jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
even zien hoe dat gaat op een mobiel...quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mijn ogen wat doe je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Mijn ogen wat doe je
sowieso heknieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
11 uur tot 1quote:Op maandag 14 februari 2011 00:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
even zien hoe dat gaat op een mobiel...wanneer heb je les?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |