Slaap lekker.. ik doe nog vijf minuutjesquote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef TWP het volgende:
Ik dwing mezelf nu te gaan slapen. Fijne nacht mensen.![]()
Joanna is de slaapwandelaar.quote:
Werkt... daar gaan we ff een tinyurl aan hangenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef Pizzalucht het volgende:
De live stream is erg lastig buiten de website te bekijken...
Werkt dit?
http://admin.brightcove.c(...)15&wmode=transparant
Nee, volgwns mij niet hoor, de uiteindelijke lijst geheimen was langer adn het aantal deelnemers.quote:
Beetje wel ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat ziet er niet uit!! Helemaal vervormd.
Ik heb alleen geen geluid.quote:
Er schijnen 14 geheimen te zijn en 15 deelnemers.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:34 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, volgwns mij niet hoor, de uiteindelijke lijst geheimen was langer adn het aantal deelnemers.
Zit er geen Flash op de Ipad?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:33 schreef Day het volgende:
Al die links werken niet op m'n Ipad. Overal Flash nodig. Was er al bang voor.
Daar moeten wij het van hebben hèquote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef Darklight het volgende:
Die gaat nog ruzies krijgen, Joanna
Ja toch? Dan vergis ik me.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Er schijnen 14 geheimen te zijn en 15 deelnemers.
heb jij geen leuke streams voor ons hidiho??quote:Op maandag 14 februari 2011 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit er geen Flash op de Ipad?![]()
Zit zelfs op mijn telefoon
Ja, die maakt nu ook dat ik nog zit te kijkenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Daar moeten wij het van hebben hè
Ben je je geld kwijt volgens mij. Of een deel.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ja toch? Dan vergis ik me.
Wat gebeurt er eigenlijk als je geheim is ontdekt? Lig je er dan uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |