met die bevalling zit het wel goed lijkt me!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
Kee...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vlak na de bevalling hoor
Zijde van de Albert Cuypquote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wauw, heel mooie jurk, heel apart kleurtje
mijn zusje trouwde in het bordeaux rood dat was ook mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met die bevalling zit het wel goed lijkt me!
maar wat een mooie kleur!
vandaag ook een blauwe jurk gezien bij iemand.. maar denk niet dat ik het zou druven.. een gekleurde jurk
ik weet wat je zietquote:
quote:
Whehehe, *kuch* torselet *kuch*quote:Op maandag 14 februari 2011 00:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met die bevalling zit het wel goed lijkt me!
maar wat een mooie kleur!
vandaag ook een blauwe jurk gezien bij iemand.. maar denk niet dat ik het zou druven.. een gekleurde jurk
speciaal voor steetjequote:Op maandag 14 februari 2011 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn zusje trouwde in het bordeaux rood dat was ook mooi
mijn schoonmoeder heeft hem gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2011 00:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zelfgemaakt??
![]()
en die sjaal erbij is ook errug mooi!![]()
ohja. die moet ik ook nog gaan "regelen "quote:Op maandag 14 februari 2011 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehe, *kuch* torselet *kuch*
Ja, ik was meteen verliefd op de stof
ja hoe moet ik dat nu weer wetenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder heeft hem gemaakt![]()
die sjaal, dat was zoooo tof, ik vond hem per ongeluk, de perfecte kleur ook nog, en wel handig voor een bruiloft eind november![]()
ik heb ook de bijpassende paraplu bij toeval gevonden
wauw!quote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die sjaal, dat was zoooo tof, ik vond hem per ongeluk, de perfecte kleur ook nog, en wel handig voor een bruiloft eind november![]()
gaaf dat ze dat zo goed kanquote:Op maandag 14 februari 2011 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe ik zou m'n schhonmoeder ook niet snel als 'lief' bestempelenquote:
heheh .. TOEN was ze liefquote:
heb ik gedaan in de bruidsmodezaak, terwijl ik daar dus geen jurk kocht..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja. die moet ik ook nog gaan "regelen "
mja juist omdat ie een andere kleur dan wit is kan je em prima nog eens aan op een gala ..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaaf dat ze dat zo goed kan
ik vind het een heel mooie jurk
bijna zonde dat je zoiets maar 1x draagt
ik pas hem niet meer, hij is te groot nuquote:Op maandag 14 februari 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaaf dat ze dat zo goed kan
ik vind het een heel mooie jurk
bijna zonde dat je zoiets maar 1x draagt
ik ben benieuwd.. 7 aprilquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik gedaan in de bruidsmodezaak, terwijl ik daar dus geen jurk kocht..
ze hebben hem helemaal op maat gemaakt voor me (was wel een bestaand ding, maar aangepast op mij dus) en dat was niet eens heel erg duur
dat is idd zoquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja juist omdat ie een andere kleur dan wit is kan je em prima nog eens aan op een gala ..
Gezelligquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
owja, by the way,
ik kom zaterdag 12 maar zeker mee-eten en feesten, maar blijf niet slapen
Yesssssssquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
owja, by the way,
carpoolen??quote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
owja, by the way,
hoeraaaaaaquote:Op maandag 14 februari 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
owja, by the way,