Nee dat nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
En een yawn er achteraan dan maar
Dat is tussen mij en de damesquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ging om 21.30 pitten, ik weet niet wat jij onder vieren verstaat maar.....
heb ik ook.. maar ik heb de foto's nog niet..quote:Op maandag 14 februari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owww dacht dat je er 1 gekocht had
die heb ik 230 topics geleden gepostquote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb ik ook.. maar ik heb de foto's nog niet..
7 april weer passen!
ST.. pic van jou in bruidsjurk ??
tsja, de family mot toch te vrete hebben he, dus dan maar weer opofferenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heb ik 230 topics geleden gepost![]()
toen was ik er (nog) nietquote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg hoor. Ik heb alleen vaak moeite met opstaan in de ochtendquote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, de family mot toch te vrete hebben he, dus dan maar weer opofferen
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
toen was ik er (nog) nietwel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm...ik heb ze niet op de laptop...zal ik de externe harde schijf nog aanzwengelen?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
toen was ik er (nog) niet230 topics terug? da's toch nog niet zo lang terug, toen was ik er zelfs alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Maar ik hoor al lang te slapenquote:
als dat het toch eens zou oplossen...quote:
* MPG gaat tpoic 2598 doorspittenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook. Over 7 uurtjes gaat mijn wekker alweerquote:Op maandag 14 februari 2011 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik hoor al lang te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |