quote:Op maandag 14 februari 2011 01:04 schreef Toekito het volgende:
De meeste die ik ken zijn of sportcrew (geweest) of Rotterdammer.
Dat moeten dan toch wel een aantal hele mooie dromen zijn geweestquote:Op maandag 14 februari 2011 01:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat was niet echt.. je hebt het gedroomd
vochtig ookquote:Op maandag 14 februari 2011 01:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moeten dan toch wel een aantal hele mooie dromen zijn geweest...
quote:
GMTAquote:
voor zover ik nu weet:quote:Op maandag 14 februari 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
wie komen er de 12e nu al zeker allemaal
ik ook!!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor zover ik nu weet:
Lovelylady, Marijke, Suikertaartje, Toekito, Muck, Ik, jij...
en moet ik zelf rijdenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook!!
anders komen toek en muck niet;)
dan kan je niet drinken ..quote:
Ik zei ook niet 'alleen maar' hequote:Op maandag 14 februari 2011 01:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Een aantal.
O.a. mij heb je al eens gezien, als het goed is...
MPG, DaMartquote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor zover ik nu weet:
en DM, en KGquote:Op maandag 14 februari 2011 01:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor zover ik nu weet:
Je bent nog veel te scherp.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei ook niet 'alleen maar' he
quote:
Zeg, gedraag jullie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 14 februari 2011 01:12 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Zeg, gedraag jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
mijne riep dat overigens niet eens, dat het niet mocht, maar aangezien we ook graag samen al een tijdje naar een overnachting ergens willen gaan vond ik het een beetje gemeenquote:Op maandag 14 februari 2011 01:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijnzegt dat ik mag eten en feesten maar niet slapen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |