quote:Op maandag 14 februari 2011 12:05 schreef Salatrel het volgende:
1 valentijs voor je topic
[ afbeelding ]
Zou grappig zijn als dat het einde van de relatie zou betekenen.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef GraafZanto het volgende:
Ik heb voor het eerst een valentijnskaart verstuurd naar een vrouw waar ik al heel lang ruzie mee heb.
Ik heb onder een valse naam aan haar vriend een kaart gestuurd.Met hartjes en of hij weer contact met me op wil nemen omdat ik hem mis..
Hij hoeft maar te zeggen dat een andere vrouw er goed uitziet en zijn vriendin denkt gelijk dat hij een ander heeft.
Op maandag 14 februari 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
Ik stop met klagen als de media stopt met er aandacht aan te geven. Kon vanochtend niet eens rustig wakker worden met de radioshow van Giel en het ging er alweer over.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:57 schreef Lithia het volgende:
Uberlange posts, ftw.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Onterechte klacht.
Het is maar één dag gast. Negeer het gewoon en ga verder met je leven.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stop met klagen als de media stopt met er aandacht aan te geven. Kon vanochtend niet eens rustig wakker worden met de radioshow van Giel en het ging er alweer over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |