Daar zou het bij Ziggo en UPC niet van afhankelijk moeten zijn, digitaal kijken is voldoende, bij Caiway maakt het uit of je met of zonder smartcard kijkt.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Welk pakket heb je? Misschien is het daar nog afhankelijk van?
Ik begin ook al te twijfelen over de combinatie baby en SST, en dan heb ik t geluid niet eens aanstaan, ik voel me al schuldig dat ik m'n tijd nu verdeel tussen hem en m'n telefoon (om te posten)quote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de tv aanstaan op m'n mamadag en dit keer niet op een vrolijk kinderliedjesprogramma ofzo...
Arme arme Willem
Laat die natte spleet er een apart topic voor openen!quote:Op maandag 14 februari 2011 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moest van KutVocht vragen waar ze haar paints over SST mag posten.
In een apart paint / photoshop / piel hier met screenshots / SSTcreaties topic. Maak er wat van, KutVocht.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moest van KutVocht vragen waar ze haar paints over SST mag posten.
Ik zal het even doorgeven.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In een apart paint / photoshop / piel hier met screenshots / SSTcreaties topic. Maak er wat van, KutVocht.
Ik kan zelf ook gewoon lezen, hoor.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:19 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook gewoon lezen, hoor.
Ipod geven dat kind! Dan luistert ie maar zo naar z'n kinderliedjes.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de tv aanstaan op m'n mamadag en dit keer niet op een vrolijk kinderliedjesprogramma ofzo...
Arme arme Willem
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ipod geven dat kind! Dan luistert ie maar zo naar z'n kinderliedjes.
Creatief moederen!
Op z'n minst hequote:Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]koptelefoon op en vooral niet proberen te gaan kruipen, lopen, klimmen, je zet je ontwikkeling maar even 3 maanden on hold
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kreeg net een sms van me man
Hoelaat ging je naar bed? Je heb toch niet ot 1 uur die shit lopen kijken he?
Ik? Nee hoortot half 1, daarna hond uit gelaten, 5 keer naar de wc geweest (niet gezegd dat ik nog aan het fokken was
) nog een half uur liggen draaien in bed
Hij: ow ok.... ga je dat nou elke avond doen?
Ik:
Hij: wat is dat nou weer voor vage smiley?
OMG ik ben gewoon verslaafdNu al
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:47 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Volgend jaar in SST:
"Wat is uw geheim?"
"Ik lag in echtscheiding vanwege SST"
Dat laatste probleem heb ik dan weer niet, het is niet voor niets een FOK!baby natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op z'n minst he
Ik voorzie vooral problemen voor de nachtrust. En in de huiselijke kring aangezien het vriendje een hekel heeft aan dit soort programma's...
3 kleintjesquote:Op maandag 14 februari 2011 11:02 schreef Marrije het volgende:
Op mij hoef je niet jaloers te zijn, heb bijna de hele dag 3 kleintjes om me heen, ik mag blij zijn als ik af en toe wat streams kan meepikken.
Maar geen reclames he? Dat scheelt!!
whehehe, RLS-verslaving is a bitch....quote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Leandra het volgende:
Kind is gisteravond met papa in t grote bad geweest en dus schoon, de was is zaterdag grotendeels gedaan, en als ik niet heel rap zelf wat ga eten dan is zoonlief al aan de volgende voeding toe
Toen de reclame begon klapte ik dr uit...Dus ik vind het best wel irritantquote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is de reclame op de streams eigenlijk? Te overleven of erg irritant?
Ik heb die stream van danny een paar keer opengezet en krijg alleen in het begin vier niet-synchroonlopende reclames.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is de reclame op de streams eigenlijk? Te overleven of erg irritant?
Ben ook heintje davids!!quote:Op maandag 14 februari 2011 09:13 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Deadlines! Gelukkig maar dan dat SST me vooralsnog totaal niet boeit. No worries, komt wel.
Oh. En Heintje Davids.
het zijn in ieder geval geen schokkende geheimen! Beetje jammer!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn de geheimen nu fake of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |