ze kan ook hoogbegaafd zijn in domheid iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hoogbegaafd wil niet zeggen dat je met alles intelligent bent natuurlijk.
Waar is deze info eigenlijk op gebaseerd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Van Karim weet ik zeker dat hij dakloos is gweest, dan zou er nog een ex- dakloze moeten zitten?
Hij is overigens ook bisexueel maar dat staat niet bij de geheimen zag ik.
Is het een idee om de hints bij Alexander en Jurien weg te halen? Net als bij de onderste drie?quote:
Van de onderste 3 zijn de clues niet bekendquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het een idee om de hints bij Alexander en Jurien weg te halen? Net als bij de onderste drie?
Nee omdat die geheimen bij de kick-off al bekend gemaakt zijn...quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van de onderste 3 zijn de clues niet bekend
jurien heeft gister bekend gemaakt dat hij de anabolen slikker isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef Anneloortje het volgende:
Alle geheimen zijn bekend maar Aafke heeft wel zo'n anabolenhoofd, dat viel me gisteren op.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef lin1406 het volgende:
Ik had begrepen dat Cynthia dakloos is geweest en dat ze daarom gisteren in een tent
moest slapen
In de topics van de bewoners zijn veel geheimen wel bevestigdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Denken jullie serieus met zn allen dat alle geheimen zoals ze nu geordend zijn kloppen?
Dat is ook best wel naief...
De helft is niet eens onderbouwd.
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Denken jullie serieus met zn allen dat alle geheimen zoals ze nu geordend zijn kloppen?
Dat is ook best wel naief...
De helft is niet eens onderbouwd.
Ik heb nog geen concreet bewijs gezien voor cynthia, maik en karim.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef Anneloortje het volgende:
Alle geheimen zijn bekend maar Aafke heeft wel zo'n anabolenhoofd, dat viel me gisteren op.
Ze is afgestudeerd fiscaal jurist en heeft dus haar mr. titel behaald en werkzaam als fiscaal jurist bij een accountants en belastingadvieskantoor in het midden van Nederland geloof ik. Hiervoor heeft ze een tijd op curacao gewerkt bij een big four kantoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:14 schreef Danny het volgende:
Hoe zeker is nou eigenlijk dat monique hoogbegaafd is? wat ik tot nu toe van d'r heb gehoord staat nou niet direct bomvol intelligentie ofzo.
ze vertelde dat ze management assistente was bij een groot accountantskantoor, maar zo leidt ze mensen dus om de tuinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:44 schreef ssnl het volgende:
[..]
Ze is afgestudeerd fiscaal jurist en heeft dus haar mr. titel behaald en werkzaam als fiscaal jurist bij een accountants en belastingadvieskantoor in het midden van Nederland geloof ik. Hiervoor heeft ze een tijd op curacao gewerkt bij een big four kantoor.
Daarnaast had ze als hobby om triviantvragen uit haar hoofd te leren, zodat ze alle antwoorden op de vragen wist en heeft ze het vragenboek van "wie heeft de langste" uit haar hoofd geleerd.
Ja, dat had ik ook wel geien, maar die overnachting in de tent was volgens mij een clou.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, dat kwam door de rode telefoon
Cynthia vertelde in de serie roes te hebben meegedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef lin1406 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel geien, maar die overnachting in de tent was volgens mij een clou.
Zij pakte niet de telefoon op, maar werd wel geroepen. Waarom was zij anders ineens de
persoon die in de tent moest slapen?
Ik denk dat Sofia Faalenpijn eerst grotere tieten had en toen ook al zo dramatisch deed en dat de voorgevel daarom tot een maatje kleiner is teruggerenoveerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef StRaLa het volgende:
[ ] schoonheid, ijdelheid, operatie - ik heb een borstverkleining gehad
Ik ben dakloos is ook niet onderbouwd. De enige 'research' die daarop is gedaan is 1 persoon die zegt dat het waar is...Als je dat research noemt ga ik heel hard huilenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef StRaLa het volgende:
Als ik nu ga kijken, zijn deze geheimen genoeg onderbouwd (lees: 100% bewijs voor geleverd, dat het niet anders kan)
[ Sharon ] geluk, noodlot, golven - ik overleefde de tsunami
[ Karim ] eenzaam, afgrond, verstoten - ik ben dakloos geweest
[ Philip ] passie, ringen, water - ik had een romance met olympisch goud
[ Alexander ] ronde tafel, zwaard, kasteel - ik ben ridder
[ Servio ] balletjes, prijzen, troon - ik ben bingokoningin
[ Jurien ] ijdel, prestatiedrang, spieren - ik slik anabolen
[ Monique ] inzicht, talent, e=mc2 - ik ben hoogbegaafd
[Joanna ]Schaapjes in huis, schilderij vleermuis,de nachtklijker - ik ben een slaapwandelaar
[ Laura ]Mijn romance is niet echt (..) echte geheim nog bekend te maken
[ Guido ]Mijn romance is niet echt (..) echte geheim nog bekend te maken
Deze zouden e.v.t. nog anders kunnen zijn. Zoals het nu gepost is.
[ ] doek, dans, hindi - ik speelde in een bollywood film
[ ] metaal, versiering, pijn - ik ben piercer van beroep
[ ] eenzaam, onafhankelijk, thuishaven - ik ben opgegroeid in een internaat
[ ] schoonheid, ijdelheid, operatie - ik heb een borstverkleining gehad
[ ] luxe, overvloed, vrijheid - ik ben miljonair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |