Klassequote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef Kevin24 het volgende:
naaktfoto's maken is zoiezo triest... Spannend uitdagende foto's met nachtjapon is getuigt van iets meer klasse magoed.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:16 schreef Kevin24 het volgende:
naaktfoto's maken is zoiezo triest... Spannend uitdagende foto's met nachtjapon is getuigt van iets meer klasse magoed.
Dat was je al nietquote:Op zondag 13 februari 2011 23:51 schreef Dolly_1990 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik er hier veel wijzer van ga worden
Vorderingen, je kan heul niets vorderen kut, dit is amerika nietquote:Op maandag 14 februari 2011 22:39 schreef Dolly_1990 het volgende:
mensen bedankt voor alle steun die site met wraakfotos van exen heeft de fotos netjes verwijderd en mijn vriend word hierop aangepakt!
Ik laat jullie het weten zodra ik meer nieuws heb over de vorderingen
Doe eens wat aardiger, TS is misschien niet heel handig bezig geweest, maar het is wel kut voor iemand als je die foto`s zomaar online zet...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vorderingen, je kan heul niets vorderen kut, dit is amerika niet
vorderingen betekend ook zoiets als nieuwe ontwikkelingen, voortgang etcquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vorderingen, je kan heul niets vorderen kut, dit is amerika niet
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vorderingen betekend ook zoiets als nieuwe ontwikkelingen, voortgang etc
Dus volgende keer als je iemand kut wil noemen omdat jij vindt dat ze dom is eerst even naar jezelf kijken misschien, ei
Ueberhaupt is het belachelijk om zoiets te doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:53 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Als je bent vreemd gegaan of het op een andere nare manier uit hebt gemaakt, goeie actie!![]()
kan me niet voorstellen dat iemand dat zomaar doet namelijk
Het verbaast me hoe lang het duurde voor die reactie kwam...quote:
Nou ja, je moet een beetje vertrouwen hebben in de Nederlandse bevolking.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Tanin het volgende:
Het verbaast me hoe lang het duurde voor die reactie kwam...
Is al eerder gevraagd, waarom denk je anders dat RE mijn post heeft ge-edit. .. precies!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Tanin het volgende:
[..]
Het verbaast me hoe lang het duurde voor die reactie kwam...
Verder succes TS! Het makkelijkste is waarschijnlijk doen alsof het je geen reet interesseert, dan verliest hij ook interesse. Tenzij je natuurlijk eerder in onzekerheid hebt gezegd "als je ze maar niet online zet", dat zal hij het niet geloven
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:49 schreef Dolly_1990 het volgende:
[..]
als ik naar de politie gaat komt de media er bij kijken.....
Joh! En dat zijn allemaal Josti's?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is een editbericht van een mod.
Dat weet ik, dat weet jij, weet ts dat ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vorderingen betekend ook zoiets als nieuwe ontwikkelingen, voortgang etc
Dus volgende keer als je iemand kut wil noemen omdat jij vindt dat ze dom is eerst even naar jezelf kijken misschien, ei
ow kom opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet jij, weet ts dat ook?
Wie probeer ik waarvan te overtuigen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow kom opje overtuigd niemand meer hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |