Dat haalt het leuke er wel van af, ik wil juist ongecensureerde streams zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef mspoez het volgende:
Zouden ze na de DGKstreamlocks misschien niet bedacht hebben dat ze gewoon 24u later de streams uitzenden? Tijd genoeg om te monteren als er dingen niet gaan zoals de bedoeling was.
Zonder reclames enzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Coos het volgende:
Bij BB1 had ik ook streams gratis bij casema digitaal
Dat zeiden ze ook volgens mij?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is dat luikje gewoon een tunnel naar een geheime kamer, lijkt mij sterk dat hij urenlang in een donkere gat moet verblijven.
Dat moet je ook uit de gesprekken op kunnen maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
We hebben nu dus al een dag gemist? Ze zien er op UPC iig niet uit alsof ze net naar binnen zijn gegaan
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is dat luikje gewoon een tunnel naar een geheime kamer, lijkt mij sterk dat hij urenlang in een donkere gat moet verblijven.
ja deze is wel livequote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Deisyy het volgende:
14 op UPC doet het, maar hoe weet ik of het live is
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/heidi%27s-live-stream
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat haalt het leuke er wel van af, ik wil juist ongecensureerde streams zien.
En Starmaker met Mr.Zapquote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef Coos het volgende:
Bij BB1 had ik ook streams gratis bij casema digitaal
Ja, ook 's nachts.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Is het gewoon 24/7 op ziggo? Ook in de nacht enzo?
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef iwannabehigh het volgende:
Is het gewoon 24/7 op ziggo? Ook in de nacht enzo?
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat haalt het leuke er wel van af, ik wil juist ongecensureerde streams zien.
Sofia was not allowed to touch anyone on her entrance and Jurien is supposedly out of the show and has to steal things and stuff without being noticed.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef callmexababa het volgende:
Hi
What was the mission given to Sofia and Jurien please ?
Wat heb je dat netjes ge-Engels'd.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Sofia was not allowed to touch anyone on her entrance and Jurien is supposedly out of the show and has to steal things and stuff without being noticed.
Tuurlijk wel, slapen is voor mietjes vanaf nu.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar mensen.. jullie gaan dit toch niet 24/7 volgen? De hele tijd??
Nee je moet ook slapen enzo hè?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar mensen.. jullie gaan dit toch niet 24/7 volgen? De hele tijd??
Ja hè, ouwequote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wel grappig dat de ouwe meuk er weer is als er een RLS op TV is.
Jij gaat echt voor elke dag betalen ja?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
Nog een minuut tot de 13 weken aan de pc vastgekluisterde verslaving..
Thank you manquote:Sofia mocht twee minuten niemand aanraken, Jurrien moest net doen of ie naar huis ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |