Nee, dat moeten we juist denkenquote:
Das een missie toch? Geen geheimquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel dat er maar 1 relatie opbloeit, dat is dan toch meteen degene die nep is.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Stickertje het volgende:
"ik ben gerard en mijn geheim is dat ik mijn haar nooit was '
dan mag je mij vertellen wat je doet als bingokoniginquote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee servio is zeker weten de bingokoningin
(vriend van mij kent hem)
geen idee.... iets met dragqueen enzo...quote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan mag je mij vertellen wat je doet als bingokonigin
Net zoals al die blondines.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef Lutte het volgende:
Ik kan die langharige jongens nu al niet meer uit elkaar houden.
Maar ze krijgen de lijst met geheimen toch wel om te kiezen? Hoe moet je anders op die bingo-koningin komen?!?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Pietje, de bewoners weten toch niet dat de neppe relatie een van de geheimen is?
En wij weten al wie dat zijn, die met dat geheim.
Annabolen is die vrouw met de paardenreetquote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Refurb het volgende:
Geheim van de anabolenvent: vriendje van Barbie van Oh Oh Cherso
Stond net in de lijst geheimen.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar als die twee van die relatie elkaar echt leuk gaan vinden, gaat dat hele geheim toch niet op
Ik vind het maar vaag...
Maikquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
Heet ie Mike of Maaik?
En z'n geheim is dat ie onhandig is met deuren?
uit de homoscene misschien..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
Mike zei Servio op zo'n manier gedag dat hij hem herkende.
Ze zijn allemaal onhandig met de deuren.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
Heet ie Mike of Maaik?
En z'n geheim is dat ie onhandig is met deuren?
huh?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ze krijgen de lijst met geheimen toch wel om te kiezen? Hoe moet je anders op die bingo-koningin komen?!?
Nee geen lijst toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar ze krijgen de lijst met geheimen toch wel om te kiezen? Hoe moet je anders op die bingo-koningin komen?!?
neequote:
Dan kom je toch nooit op zo'n geheimquote:
Jawel hoor. Peter Nuninga ookquote:Op zondag 13 februari 2011 22:53 schreef henk.jansen het volgende:
Een vent draagt geen roze shirtje en helemaal geen v-halsje
Streams begint over 20 minutenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het duurt toch nog maar 5 min
Gratisquote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef Refurb het volgende:
Nog 19 minuten voor de livesite http://www.net5.nl/secretstory-live.html
Maar is dat betaald ofwat?
Weet ik niet..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef Refurb het volgende:
Nog 19 minuten voor de livesite http://www.net5.nl/secretstory-live.html
Maar is dat betaald ofwat?
eyquote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Coosssss., Gert, Pietje en andere bekenden van de RLS, hoi hoi.
D'r is toch een heel digitaal kanaal (bij Ziggo) voor dit?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog maar 5 minuten, is er al een stream ?
Hij had inderdaad een half uur, wat lult ie stom?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
serieus hij had beter een beter excuus voor vertrek kunnen verzinnen
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Ik ben m'n medicijnen vergeten"?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
serieus hij had beter een beter excuus voor vertrek kunnen verzinnen
Ben je ontsnapt???quote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zal wel niet zo bekend zijn , maar toch hoi LSquote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |