Succesquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Valentijnsdag
Ik heb gewoon mijn rij-examen dan hoor!
voor de lulz.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef porsche1 het volgende:
Graseter.
Iemand die aan de andere kant van het land woont.
quote:
ok.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga seks hebben met Frank ofzo. Of Kimberley.
Wie is de gelukkige?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HEB AL EEN VALENTIJN
HUHU HIHI HAHA HOHO![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als ik het nu al weet is het morgen geen verrassing meerquote:
*stop volgen*quote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
Tijd om dit topic niet meer te volgen. Wat een kankertopic.
En uitgewoond door de uitvoerend arts.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En uitgewoond door de uitvoerend arts.
Onze westerse wereld draait helemaal om commercie.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
Oh ja die commerciële onzin is er morgen weer.
Is het morgen dan geen ... falentreinsdag?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
IK OOK, IK GA MORGEN MET DE TREIN
WIE HEB IK JALOERS GEMAAKT?
Klopt. Alleen liefde is iets wat spontaan hoort te zijn dat haalt Valentijn er allemaal uit.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Onze westerse wereld draait helemaal om commercie.
die gaat mijn lichaam penetrerenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En uitgewoond door de uitvoerend arts.
Schijnt dat ze dat ook vaak doen bij kinderen die worden geboren met een open ruggetje.quote:
Geen idee, ik ga niet met dergelijk volk omquote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schijnt dat ze dat ook vaak doen bij kinderen die worden geboren met een open ruggetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |