Geeft niks... ik lach me ziek als ze het zwembad in waggelt en met d'r smoeltje de tegels raaktquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Tinos85 het volgende:
Slaapwandelen. Ook al zo'n denderend geheim
ze heeft ook een geheim van een kind van 6quote:
Heb je het nieuwe topic al klaarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef utopie het volgende:
ruudpuntenel, waarom kaap je de nieuwe reeks? je had de lapo niet
Oh, ik dacht dat het echt flinke geheimen waren... Vind 'ik ben piercer' bijvoorbeeld niet bijster bijzonderquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat om iets dat niet geraden mag worden, niet per se om iets dat strafbaar o.i.d is.
11 uur.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Secretstory het volgende:
waar beginnen de streams nou dadelijk dan? want dit is eerder opgenomen.. de streams van eerste avond zien we niet ofzo?
Waarom heb jij je niet opgegeven dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik had echt supergeweldige geheimen verwacht
Die hebben ze ook nog, maar die blijven geheimquote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik had echt supergeweldige geheimen verwacht
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geeft niks... ik lach me ziek als ze het zwembad in waggelt en met d'r smoeltje de tegels raakt
Na de uitzending op de website van Secret Story o.a.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Secretstory het volgende:
waar beginnen de streams nou dadelijk dan? want dit is eerder opgenomen.. de streams van eerste avond zien we niet ofzo?
Je ligt er nog niet uit als je geheim ontdekt wordt.. Ben je alleen je kluisinhoud kwijt :-)quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef utopie het volgende:
slaapwandelen. die ligt er als eerste uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |