Dat was dan ook uitgebreid gedaan, daarom mijn idee dat ze ondertussen wel wakker wasquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat welmaar het is toch meestal wel vrij noemenswaardig qua grootte wat er naar binnen moet
en dan is enig voorbereidend werk meestal wel fijn
Dat hielp bij haar ook welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik heb 's ochtends wel vaak zin
Voorbereidend werk kan ook als je slaaptquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat welmaar het is toch meestal wel vrij noemenswaardig qua grootte wat er naar binnen moet
Jouw plezier is dan ook ondergeschiktquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
merk je niks van hoorquote:
Lekker 's nachts als je slaapt even een vinger in je bips wippenquote:
check. Ik ben ook wel eens wakker geworden terwijl ze bovenop me zatquote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorbereidend werk kan ook als je slaapt
werkt dat dan gewoon hetzelfde jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voorbereidend werk kan ook als je slaapt
Ik wil niet worden genomen.quote:
Kanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werkt dat dan gewoon hetzelfde ja?
ik word wel eens supergeil wakker terwijl mn bedpartner al ligt te steigerendie is dus dan al gewoon begonnen terwijl ik nog sliep. wat een openbaring
Dat heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check. Ik ben ook wel eens wakker geworden terwijl ze bovenop me zat
Ik denk het.... Heb 't nooit gedaan of meegemaakt, dus ik spreek niet uit ervaringquote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werkt dat dan gewoon hetzelfde ja?
ik word wel eens supergeil wakker terwijl mn bedpartner al ligt te steigerendie is dus dan al gewoon begonnen terwijl ik nog sliep. wat een openbaring
ik kan me ook voorstellen dat je je als man de pleuris schrikt als je zo ineens wakker wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan
Ik weet nooit of het gewaardeerd wordt, dus dan durf ik het niet
Mijn motto is altijd: "merk je vanzelf" en als we de avond ervoor geneukt hebben, mag t in de nacht/ochtend ook wel lijkt mequote:Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan
Ik weet nooit of het gewaardeerd wordt, dus dan durf ik het niet
De 1e keer was verbazing, daarna was t alleen maar een gelukzalige glimlach opzetten en genietenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan me ook voorstellen dat je je als man de pleuris schrikt als je zo ineens wakker wordt
Nou, kijk, dat is dus een reden om het niet te doenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
's Morgens ben ik strontchagrijnig. Wie het waagt me dan ongevraagd aan te raken kan een knal of een schop verwachten
De leukste zombie van de hele wereld.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
's Morgens ben ik strontchagrijnig. Wie het waagt me dan ongevraagd aan te raken kan een knal of een schop verwachten
Ik denk dat nog een keer neuken het punt ook niet is, maar de reactie zoals die van MissM bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 februari 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn motto is altijd: "merk je vanzelf" en als we de avond ervoor geneukt hebben, mag t in de nacht/ochtend ook wel lijkt me![]()
Ik word er heel gelukkig van als een vrouw dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |