samen opstaanquote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik moet ook om vijf uur op trouwens. Dan weten jullie dat.
Ooh dan heb ik nog een hele mooie voor je.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik las gisteren een boek, en daarin stond: "Ik wordt".
Ik weet niet hoeveel mensen lezen dat boek voordat het wordt uitgegeven, en niemand ziet dat!
Ik goed, ik heb net al gedouched, brood al gesmeerd, kleding ligt al klaar. Ik doe mn haren, schiet mn kleding aan en ben wegquote:
Al is de edit nog zo snelquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dan heb ik nog een hele mooie voor je.
Ik las van de week: 'Er klopt hier iets pluis.'. Eh, whut?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef L-E het volgende:
Ik las gisteren een boek, en daarin stond: "Ik wordt".
Ik weet niet hoeveel mensen lezen dat boek voordat het wordt uitgegeven, en niemand ziet dat!
Een troost, iedereen krijgt dat een keer.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
True. En als ouders wegvallen zoek en vind je wel anderen waar je thuis bij bent, maar het is het net niet. Altijd net niet, soms maakt dat me heel verdrietig. Maar goed, het zij zo. Niets aan te doen.
Dichterlijke vrijheid?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las van de week: 'Er klopt hier iets pluis.'. Eh, whut?
harenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik goed, ik heb net al gedouched, brood al gesmeerd, kleding ligt al klaar. Ik doe mn haren, schiet mn kleding aan en ben weg
Dat klinkt helemaal nergens naarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las van de week: 'Er klopt hier iets pluis.'. Eh, whut?
quote:
Hopelijk veel later dan ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een troost, iedereen krijgt dat een keer.
Je hebt tegenwoordig Coup a la Q?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja die 2 plukjes die ik nog heb, bewerk ik ja.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke haar krijgt individuele aandacht.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofdquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig Coup a la Q?
ja, ik gun alles en iedereen de aandacht die ze verdienenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke haar krijgt individuele aandacht.
Laatste keer dat ik je zag had je nog lang haar, dus ik weet niet beter vquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofd
januari 2012 heb ik bier koud staan om op een stoel te gaan kijken hoe het wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, januari 2012 gaat er een mes over mn hoofd
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je zag had je nog lang haar, dus ik weet niet beter v
Dan wil ik er ook eenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
januari 2012 heb ik bier koud staan om op een stoel te gaan kijken hoe het wordt
picsquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijIk heb t over mn schouders gehad
met een aantal slagen, glanzend, dansend. Ik mis het
Nee, dat dan weer niet, maar wel tot in je nek, laatstquote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lang haar heb jij me nooit mee gezien volgens mijIk heb t over mn schouders gehad
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, zo lang was het nietquote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, maar wel tot in je nek, laatst
word je kaalquote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.
JAAAAAA!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je een beetje van mij? Ligt elke ochtend op mn kussen op je te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |