Ik ga zo ook maar eens m'n bedje inzombieenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De leukste zombie van de hele wereld.
ik ben 's ochtends ook niet t vrolijkst, maar dat soort dingen is mn humeur wel mee wegquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat nog een keer neuken het punt ook niet is, maar de reactie zoals die van MissM bijvoorbeeldSommige mensen hebben gewoon een kanjer van een ochtendhumeur
Dat. Vóór de koffie NIET zeuren. Nee, ook niet een beetje. Echt nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat nog een keer neuken het punt ook niet is, maar de reactie zoals die van MissM bijvoorbeeldSommige mensen hebben gewoon een kanjer van een ochtendhumeur
Nee, okequote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben 's ochtends ook niet t vrolijkst, maar dat soort dingen is mn humeur wel mee weg
Ik begrijp dat het voor jou nog steeds ochtend is?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga zo ook maar eens m'n bedje inzombieen
Niet vrolijk en strontchagrijnig zijn twee verschillende dingenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben 's ochtends ook niet t vrolijkst, maar dat soort dingen is mn humeur wel mee weg
Jij komt toch pas eens naar bed als ik al lig te meurenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het voor jou nog steeds ochtend is?Straks maar niet tegen je aankruipen dan.
Nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat. Vóór de koffie NIET zeuren. Nee, ook niet een beetje. Echt niet
Dan trap je niet meer als ik in jouw ogen te dichtbij kom.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Jij komt toch pas eens naar bed als ik al lig te meuren
vastsnoeren en muilkorvenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan trap je niet meer als ik in jouw ogen te dichtbij kom.
Nee.quote:
We hadden het over wakker geneukt worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee.
Maar kroelen en zeuren zijn twee verschillende dingen
Dan kan hij me maar beter nooit meer losmaken, want ik snij 'n ballen erafquote:
aan het andreaskruis ermeequote:
Jij wilt te graagquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aan het andreaskruis ermee
wij slapen altijd met onze konten naar elkaar toequote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en dat lepeltje-lepeltje is ook overrated
kan heerlijk zijn om in te liggen. Al slaap ik wel gewoon op mezelfquote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
Ja dat. En zo ver mogelijk uit elkaarquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij slapen altijd met onze konten naar elkaar toe
Oh, dat vind ik zo leuk en lief en lekker!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef MissMSX het volgende:
t maakt rommel, het stinkt, je krijgt er een flapperkut van en soms ga je ervan barenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk denk ik dat ik maar ga stoppen met dat hele seksgedoe
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan heerlijk zijn om in te liggen. Al slaap ik wel gewoon op mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |