Dat is nog triester dan uitgaan om je elke week klem te zuipenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Braddie het volgende:
Terechte klacht.
Ik ben zelf ook totaal niet van het uitgaan, ik drink/rook/blow dan ook niet.
En als ik al een keer uit ga is dat met een goede vriend van me die ook niet drinkt.
Of te wel, gewoon voor de lol, niet omdat we het echt zo leuk vinden, maar gewoon zodat we niet de hele tijd binnen hoeven te zitten. En toch nog actief iets kunnen doen.
Tonia?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je nieteens uit met die geile moeder van je?
waarom? Oordeel over jezelf...quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is nog triester dan uitgaan om je elke week klem te zuipen
Of andersquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
waarom? Oordeel over jezelf...
Ik speel nog liever wow dan zo uit te moeten gaan iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Of anders
Uitgaan terwijl je het niet leuk vind, maar omdat je anders alleen maar binnen zitKop om zeg
oh, ik dacht dat je het over het feit dat hij niet dronk had... dat je dat triest vond ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Of anders
Uitgaan terwijl je het niet leuk vind, maar omdat je anders alleen maar binnen zitKop om zeg
Nee, daar kan ik wel respect voor opbrengen opzichquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Egeltje92 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je het over het feit dat hij niet dronk had... dat je dat triest vond ofzo.
hey heb je trouwens nog een playstation voor mequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef Braddie het volgende:
Terechte klacht.
Ik ben zelf ook totaal niet van het uitgaan, ik drink/rook/blow dan ook niet.
En als ik al een keer uit ga is dat met een goede vriend van me die ook niet drinkt.
Of te wel, gewoon voor de lol, niet omdat we het echt zo leuk vinden, maar gewoon zodat we niet de hele tijd binnen hoeven te zitten. En toch nog actief iets kunnen doen.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
hey heb je trouwens nog een playstation voor me
Link naar dat verhaal svpquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Misschien nog wel een hont, allemaal gekregen van familie of eerlijk gekochtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
moet je ff in mn fotoboek kijken, reactie van rectumquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Link naar dat verhaal svp
ga ik meteen doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
moet je ff in mn fotoboek kijken, reactie van rectum
quote:
Dacht het dus niet. Als je zo kanker stoer wilt doen door je elke zaterdag lam te zuipen ben je nogal doelloos. Je doet steeds hetzelfde, dus eigenlijk ben jij autistischquote:Op zondag 13 februari 2011 22:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Alleen autisten denken zo over uitgaan. TS is autist.
Beter ga je gewoon Fok!en en post je onderstaande in elke topic met een vrouw.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:21 schreef TX het volgende:
Uitgaan is fucking saai na je 18e. Beter ga je naar goede feesten met mensen die wel leuk zijn.
quote:Neuken?
Omdat er iets veranderd en dat vinden autisten niet leuk. Ja, beetje vergezocht maar ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Intelligente boi hierboven. 'je doet steeds hetzelfde dus je bent autistisch'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |