ff een antwoord: Ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:57 schreef amenth het volgende:
effe vraagje he vallen jullie meer op de manwijven of echt gewoon lekkere vrouwen met vormen![]()
hehe
Ja op je vraag, en nu naar bed. Kussen op je kop en fantaseren, maar val ons er niet teveel mee lastig. We hoeven geen details en geen picsquote:
Dan PM je toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef wonderer het volgende:
Ik ga dus geen plaatjes posten als er enge heterolurkerts rondzwerven hier
Ja, dat kan ook.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef Bakfiets. het volgende:
HIJ ZEGT NOG STEEDS DINGEN. IK BEN BANG.
[..]
Dan PM je toch?
Wat ben je toch een lieverd.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef amenth het volgende:
oke ik ga hier weg veel te haat houding hier doei dames veel plezier verder
daag!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef amenth het volgende:
oke ik ga hier weg veel te haat houding hier doei dames veel plezier verder
Ja, die had ik uitgetrokken tijdens mijn pauze en daarna niet aangedaan want ik hoefde alleen nog maar te dweilen, sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef skunkasaur het volgende:
Heuj waar zijn je handschoenen! Nep-klussert!
ahhhhhhhhhh how cutequote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef wonderer het volgende:
Nou, vooruit dan maar, het stelt toch niet zo veel voor.
[ afbeelding ]
Wat briljant schattigquote:Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef wonderer het volgende:
Nou, vooruit dan maar, het stelt toch niet zo veel voor.
[ afbeelding ]
Ja, klopt!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:30 schreef wonderer het volgende:
Daar gaat m'n imago van stoere flikker
Volgende keer trek ik mijn motorjas er weer bij aanquote:
Geen roze nemen danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
Volgende keer trek ik mijn motorjas er weer bij aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |