hij heeft veel goeds voor de wereld gedaan hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Sperma het volgende:
ik hoop dat je zelf door de paus verkracht word
met Spermaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Sperma het volgende:
ik hoop dat je zelf door de paus verkracht word
Want de paus gebruikt natuurlijk geen condoom! Dat is niet Chirstelijk natuurlijk!quote:
juistquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
Want de paus gebruikt natuurlijk geen condoom! Dat is niet Chirstelijk natuurlijk!
ja, je kan het ook invriezen of verkopenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef Sperma het volgende:
ik ben tegen condooms.
je vermoord miljoenen kinderen die later misschien de nobelprijs voor vrede kunnen krijgen
triest hoe sommige mensen ermee omgaan
moordenaars gewoon. KLOTEKANKERMENSEN.
/leave britney alone
alsnog, jij kan geen wheeliequote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ja, je kan het ook invriezen of verkopen
Sperma ijs verkopen aan kinderen? Dat klinkt als een geweldige prank!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ja, je kan het ook invriezen of verkopen
Ja, maar natuurlijk alleen maar joodse 12 jarige.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef bart2009 het volgende:
Het schijnt dat je in het vaticaanland als volwassene sex mag hebben met een 12 jarige. Wat vinden jullie hiervan?
En Isabella. De vatikaanders zijn echt in voor een trio met een joodse en Isabella denk ik. Lekker met de zwans in haar schedel.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
Ja, maar natuurlijk alleen maar joodse 12 jarige.
Dikke orgie daarzo!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef bart2009 het volgende:
[..]
En Isabella. De vatikaanders zijn echt in voor een trio met een joodse en Isabella denk ik. Lekker met de zwans in haar schedel.
ikke op een zweinquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Proletariaat het volgende:
ik zag de paus laatst op een paard rijden
Sinds wanneer neuqet de sint jouw van achter?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |