lafjoeennieweejquote:
Je liegt!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
Dat bedoelde ik, dan gaat ineens iedereen hunten en dan heb ik met een "opvulpost" de lapo
Wat dan wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Das heul niet waar! heb niet gepuntjepuntjepuntjut
En ook niet geslepen he?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Hoe weet je dat nou! Das hetzelfde als zeggen "ik heb niet gesmurft"quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Messen niet geslepen?quote:
quote:
Yayquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Jahoor lapo hunters durven jullie wel als ik weer naar mijn grote vriend moet.
Maar Yns met wie wat het nou het gezelligst?
Ik kan niet zo goed tegen raadsels
Er is in oud trouwens een kloon en ik denk dat dat Y m m e is
Je moet ook op het stippelijntje(puntje-puntje -puntje) invullen wat je gedaan hebt slimkequote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Liever hele dan halvequote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ook niet nee
jullie schrijven me hele neuksessies aan
Nieuw onderwerp
aaah, is dat t. ben een stuk gaan wandelen vanmiddagquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet ook op het stippelijntje(puntje-puntje -puntje) invullen wat he gedaan hebt slimke
das idd t betere werkquote:
Dito!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef ElisaB het volgende:
TS begint
Ik heb het overigens vannacht ook niet gedaan
Oké dames, dan vertel eens wat Tombo bedoelt met putjeuntjepuntje.quote:
Jij snapt hem.quote:
Die t h r o ttle ofzo zeker? En wie is y mme?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Jahoor lapo hunters durven jullie wel als ik weer naar mijn grote vriend moet.
Maar Yns met wie wat het nou het gezelligst?
Ik kan niet zo goed tegen raadsels
Er is in oud trouwens een kloon en ik denk dat dat Y m m e is
Vent.quote:
Klingon Boggle.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké dames, dan vertel eens wat Tombo bedoelt met putjeuntjepuntje.
Het gaat over puntjepuntjepuntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
In het bosquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah, is dat t. ben een stuk gaan wandelen vanmiddag
nee, das volgens de achterban weer iemand andersquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die t h r o ttle ofzo zeker? En wie is y mme?
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
In het bos![]()
Maar in het bos daar zijn de jagers
Hai lie hai loo de jagers
En die jagen er op los
En toen Ynske weer naar huis toe ging
Waren haar wangetjes rood
En toen Ynske weer naar huis toe ging
Waren haar wangetjes rood
En ze had voor het jaar verstreken was
Een kindje op haar schoot, ja schoot
Ik denk dat ze gewandeld heeftquote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou Yns vertel het maar gewoon anders wordt dit het wat heeft Ynske gedaan spculeer topic
Ow wie is het dan? Nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, das volgens de achterban weer iemand anders
zo ook benieuwd naar de naam van t kindje van V anyel
Dat is zelfs zeker weten iemand anders, ze heeft het toegegevenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, das volgens de achterban weer iemand anders
zo ook benieuwd naar de naam van t kindje van V anyel
speculeer maar een eind weg, k hoef niet alles zo open neer te gooienquote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou Yns vertel het maar gewoon anders wordt dit het wat heeft Ynske gedaan spculeer topic
Nog erger. Gewoon ergens out in the openquote:
open veldenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog erger. Gewoon ergens out in the open
Mijn Ynske, wat doe je
Hahaha. Pun intended?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
speculeer maar een eind weg, k hoef niet alles zo open neer te gooien
Nee maar je komt hier smilen en juichen, dan kan je je voorstellen dat mensen vragen wat er is, toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
speculeer maar een eind weg, k hoef niet alles zo open neer te gooien
Nou aan dequote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog erger. Gewoon ergens out in the open
Mijn Ynske, wat doe je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dit dus!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar je komt hier smilen en juichen, dan kan je je voorstellen dat mensen vragen wat er is, toch?We hoeven geen details (ik niet
) maar je had het leuk met die ene meneer ofzo? Of staat dat er al lang en moet ik teruglezen?
k heb gewoon een goed weekend achter de rug, lekker bezig geweest, alles voor volgende week voorbereid en naar de dierentuin geweestquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar je komt hier smilen en juichen, dan kan je je voorstellen dat mensen vragen wat er is, toch?We hoeven geen details (ik niet
) maar je had het leuk met die ene meneer ofzo? Of staat dat er al lang en moet ik teruglezen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp!ikke nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Maar je hebt er wel nog steeds een rode neus vanquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Ynske het volgende:
k heb gewoon een goed weekend achter de rug, lekker bezig geweest, alles voor volgende week voorbereid en naar de dierentuin geweest
de rest is bijzaak
Nu ben je wel erg geheimzinnig Yns.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb gewoon een goed weekend achter de rug, lekker bezig geweest, alles voor volgende week voorbereid en naar de dierentuin geweest
de rest is bijzaak
Ik ook niet. En geloof me: jullie willen geen details ik herhaal jullie willen geen detailsquote:
Ik wist dat je dat ging vragen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
Cat, vertel jij Ynske eens dat dit zo écht niet kan?
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. En geloof me: jullie willen geen details ik herhaal jullie willen geen details
Ander onderwerp!Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nog zo een die in raadselen praatquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is iets in mij aan het draaien
Hebben jullie samen kinderkamers uitgeruimd?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. En geloof me: jullie willen geen details ik herhaal jullie willen geen details
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog zo een die in raadselen praat
Hoe heet ze en wat hebben jullie gedaan!
Het is dat ik weet dat je zwanger bentquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je zwanger bent
Dan moet je met Greys praten! Die stopt appels en uien in die van haar!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog zo een die in raadselen praat
Hoe heet ze en wat hebben jullie gedaan!
Hell noquote:
Breek me de bek niet open; dat was vorige weekquote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie samen kinderkamers uitgeruimd?
Wat lief is al zwemles aan het nemenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En dit weekend was nog erger?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Breek me de bek niet open; dat was vorige week
WAT ?!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je met Greys praten! Die stopt appels en uien in die van haar!![]()
Schandelijk, niet?
Ander onderwerp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp!Is vrijgezel dus moet het met de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vraag maar aan Greys. Ik kan er niet meer over praten.quote:
Whatever turns you onquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
Dan moet je met Greys praten! Die stopt appels en uien in die van haar!![]()
Schandelijk, niet?
Ander onderwerp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aaaah, kijk, wat had ie ervoor uit de kast getrokken?quote:
Mmmmm, ze hebben het in Amerika altijd over een "bun in the oven" als je zwanger bent toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
In een kip!
Voor in de o-ven!
Die het bij mij niet meer doet!
Kip!
Met appel!
En ui!
Er in!
Duidelijk?
Zo weinig mogelijk is het makkelijkstquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah, kijk, wat had ie ervoor uit de kast getrokken?
Ja ja, duidelijk hoor (hoewel een paint het net nog iets overzichtelijker zou maken).quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
In een kip!
Voor in de o-ven!
Die het bij mij niet meer doet!
Kip!
Met appel!
En ui!
Er in!
Duidelijk?
Helemaal niksquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah, kijk, wat had ie ervoor uit de kast getrokken?
Uhh....quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
Ik heb een dikke paling aan mn hengel
bij de 25
Serieus? Vind je het bewegen vervelend?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik typ niet in raadsels dit keer.
Het is vrij duidelijk waar ik het over had.
En nu ligt het weer stil. En hopelijk de rest van de nacht ook.
Je kan beter een dikke hengel in je paling hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
bij de 25
programma de 25, en daar trad een of andere greet parelmoer op en zong :quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhh....
Que
Ik raak volledig kwijt in dit topic. Waarom kunnen jullie niet gewoon in de voor de jaren '80 gangbare terminologie praten![]()
What palingquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
bij de 25
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, duidelijk hoor (hoewel een paint het net nog iets overzichtelijker zou maken).
Note to self: kutje is passé, we noemen het tegenwoordig 'oven'.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhh....
Que
Ik raak volledig kwijt in dit topic. Waarom kunnen jullie niet gewoon in de voor de jaren '80 gangbare terminologie praten![]()
Ow, die was geweldigquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Ynske het volgende:
programma de 25, en daar trad een of andere greet parelmoer op en zong :
"Ik heb een dikke paling aan mn hengel"
We zijn bij de huisarts geweest en die zei dat er ontstekingen in zijn been zitten die vervelend zijn maar niet gevaarlijk. Wel is het belangrijk dat er druk op zijn been blijft in de vorm van een drukverband/zwachtel. De huisarts gaf al aan dat ze niet erg bedreven was in het aanbrengen van zo'n verband maar begon dapper aan de klus. Na een kwartiertje stuntelen mochten we weer gaan. Nog voordat we bij de uitgang van het gebouw waren zei manlief al dat het verband alweer tot aan zijn knie was afgezaktquote:
whehe zo erg?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat dat goede maar weg
Get out of here nu je nog kan
Dat is vervelend, ik vond dat bewegen altijd het mooiste wat er wasquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het draaien niet vervelend opzich maar volgens mij raakt het telkens mijn maag en ik word er dan behoorlijk misselijk van. Ik word er dus ook heel erg misselijk wakker van.
Gaat vast snel beter nuquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap met je moeder en je man Hopelijk knappen ze beide snel op.
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
We zijn bij de huisarts geweest en die zei dat er ontstekingen in zijn been zitten die vervelend zijn maar niet gevaarlijk. Wel is het belangrijk dat er druk op zijn been blijft in de vorm van een drukverband/zwachtel. De huisarts gaf al aan dat ze niet erg bedreven was in het aanbrengen van zo'n verband maar begon dapper aan de klus. Na een kwartiertje stuntelen mochten we weer gaan. Nog voordat we bij de uitgang van het gebouw waren zei manlief al dat het verband alweer tot aan zijn knie was afgezakt![]()
We hebben het flebologisch centrum dus maar gebeld en we mogen morgen een elastische kous halen. Dat zou de oplossing moeten zijn dan ook
Mijn moeder heeft gelukkig volgens alle onderzoeken niets aan haar hart maar wel een behoorlijke longontsteking. Ze ligt nog in het ziekenhuis. Maar dat is ook wel weer een fijne gedachte, er word daar goed voor haar gezorgd.
Ja, zo ergquote:whehe zo erg?
Was even bij mij langsgekomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
[..]
We zijn bij de huisarts geweest en die zei dat er ontstekingen in zijn been zitten die vervelend zijn maar niet gevaarlijk. Wel is het belangrijk dat er druk op zijn been blijft in de vorm van een drukverband/zwachtel. De huisarts gaf al aan dat ze niet erg bedreven was in het aanbrengen van zo'n verband maar begon dapper aan de klus. Na een kwartiertje stuntelen mochten we weer gaan. Nog voordat we bij de uitgang van het gebouw waren zei manlief al dat het verband alweer tot aan zijn knie was afgezakt![]()
We hebben het flebologisch centrum dus maar gebeld en we mogen morgen een elastische kous halen. Dat zou de oplossing moeten zijn dan ook
Ook (relatief) goed nieuws dus. Hopelijk is ze snel opgeknapt.quote:Mijn moeder heeft gelukkig volgens alle onderzoeken niets aan haar hart maar wel een behoorlijke longontsteking. Ze ligt nog in het ziekenhuis. Maar dat is ook wel weer een fijne gedachte, er word daar goed voor haar gezorgd.
Erger.quote:[..]
whehe zo erg?
Praat voor jezelfquote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef asfalthooligan het volgende:
De manieren hebben we weggelaten voor de verandering
k ga eens denkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Tombo, Ynske, zouden jullie hier eens naar willen kijken of je iets leuks kunt bedenken?
Je hoeft het niet écht te maken
Het zou leuk zijn voor de CRE dames als ze morgen of overmorgen vast één of twee inzendingen hebben!
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
*voelt zich buitengesloten*quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Tombo, Ynske, zouden jullie hier eens naar willen kijken of je iets leuks kunt bedenken?
Je hoeft het niet écht te maken
Het zou leuk zijn voor de CRE dames als ze morgen of overmorgen vast één of twee inzendingen hebben!
[WIN!] Vrijkaartjes voor de Handwerkbeurs
dan doe je t in mijn plaatsquote:
Alsof wij niet kunnen knutselen he?quote:
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Alsof wij niet kunnen knutselen he?
Jaquote:
Ik kan hem ook nergens anders vinden. En de zoekfunctie van Ziggo is kut.quote:
Ja, is wel leuk, over een man die mensen "leest"quote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook nergens anders vinden. En de zoekfunctie van Ziggo is kut.![]()
Is Lie to Me leuk? Ik kijk nu naar wegmisbruikers.
Serie dus? Hmmmm...geen zin om me in de karakters te verdiepen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, is wel leuk, over een man die mensen "leest"
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef senesta het volgende:
Ik zit net even in mijn photbucket te zoeken naar foto's van creatieve uitspattingen als bewijs en toen kwam ik deze tegen die heb ik destijds in het gekke bekken topic in OUD nog gepost
Samara trekt al een gekke bek maar let ook op Joey en die geit op de achter grond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef senesta het volgende:
Ik zit net even in mijn photbucket te zoeken naar foto's van creatieve uitspattingen als bewijs en toen kwam ik deze tegen die heb ik destijds in het gekke bekken topic in OUD nog gepost
Samara trekt al een gekke bek maar let ook op Joey en die geit op de achter grond![]()
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:41 schreef senesta het volgende:
Ik kwam vrij regelmatig in dat topic![]()
kijk, dagje strand:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Oh, degenen die crew zijn moeten er dan maar wel even bij zetten dat het buiten mededinging naar de vrijkaartjes is, bedenk ik me nu
* ijsstokjes en pijpenragers weer wegbergtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Oh, degenen die crew zijn moeten er dan maar wel even bij zetten dat het buiten mededinging naar de vrijkaartjes is, bedenk ik me nu
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Opgelost, de organisatie kiest de winnaars, dus crew mag meedoen
(Behalve PR crew)
Is ook aangepast in de OP aldaar.
Dus kom maar op met jullie crea uitspattingen
Voorzichtig roeren he?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* eerste opzet weer uit kliko vist met pollepel
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* eerste opzet weer uit kliko vist met pollepel
* eerste opzet weer terug in de kliko flikkertquote:Op zondag 13 februari 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Je weet dat je het niet écht hoeft te maken he?
Een beeldende omschrijving (of Paint!) mag ook!
WTF is datquote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* eerste opzet weer terug in de kiflikkert
![]()
![]()
Ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik verwacht wel héél veel van jullie inzendingen he?
No pressure verder!
Je kunt het, ik weet dat je het kunt!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor
Nee, dat doet Greez niet voor ons, maar voor jullie. Voor het leedvermaakquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Lutte het volgende:
Je kunt het, ik weet dat je het kunt!
Greys heeft speciaal voor jullie de spelregels aangepast, een beetje net als vroeger met Mens erger je niet, maar dan anders.
Ik ga het ook maar even een kans geven, maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ga nu eerst ff Secret Story kijken, de kick-off!
Ik hoop echt op een nieuwe Big Brother!
Ze doet dat voor mij.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat doet Greez niet voor ons, maar voor jullie. Voor het leedvermaak
welke zender?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ga nu eerst ff Secret Story kijken, de kick-off!
Ik hoop echt op een nieuwe Big Brother!
Net 5. Ik ga ook kijken. Omdat fok erbij betrokken is. Ik ben benieuwd.quote:
Net 5.quote:
En kandidaat nummer 1 heeft haar halve rokje onder één borst hangen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Net 5.
Niet te missen, de presentatrice heeft haar rokje tot onder haar borsten opgetrokken.
neequote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef vamperotica het volgende:
wat gaan jullie hard! Moek nog iets terug lezen?
k weet niet of dit wat wordquote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En kandidaat nummer 1 heeft haar halve rokje onder één borst hangen.
Dat huis is ook zo onrustig psychodelisch.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef APK het volgende:
Het ziet er nu al verschrikkelijk gescript uit...
heerlijk!quote:
quote:
Dit soort programma's werkt het beste als je 24/7 naar de streams kijkt, maar ik denk niet dat ik daar tijd voor vrij ga makenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Dat huis is ook zo onrustig psychodelisch.
Ik weet niet of ik het tot het einde ga redden... het programma voelt zo nep.
Ow, is dat het!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dit soort programma's werkt het beste als je 24/7 naar de streams kijkt, maar ik denk niet dat ik daar tijd voor vrij ga maken
k zou t niet wetenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
alleen geloof dat mijn huid dat niet vind
Zo vertel.. waar gaat die TT over?
quote:
neh, heeft geen zinquote:
ik vind t al niets, met mn rug ernaar toequote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Sorry mensen, ik heb het opgegeven. Ik vind het niet om aan te zien.![]()
En dat terwijl ik BB (eerste seizoenen) en De Bus wel gevolgd heb.
zijn de genante ziektes niet meer?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Maar verdeurie, wat moet ik nu met mijn zondagavond?
Volgende week gaat Medium weer verderquote:Op zondag 13 februari 2011 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Maar verdeurie, wat moet ik nu met mijn zondagavond?
Al mijn timer instellingen verwijzen nu naar andere programma's dan waar ik ze op had ingesteld.quote:
Ja?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgende week gaat Medium weer verder
De kick-off aflevering is toch heel anders dan de dagelijkse afleveringen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
Sorry mensen, ik heb het opgegeven. Ik vind het niet om aan te zien.![]()
En dat terwijl ik BB (eerste seizoenen) en De Bus wel gevolgd heb.
Niet wederzijdsquote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef Greys het volgende:
APK, je wordt al gemist!
Lost Users "waar bennen julie"
Misschien dat ik het dan nog eens probeer bij zo'n dagelijkse uitzending.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
De kick-off aflevering is toch heel anders dan de dagelijkse afleveringen?
Dan wordt het veel BB-achtiger. Dan zie je al dit geleuter over de intro met de geheimen niet meer.
Ik hou het nog ff vol
Allemaal blonde Barbies inderdaad tot nu toequote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Niet wederzijds![]()
![]()
Wat een ordinaire dames overigens in dat programma
Volgens mij moet dat juist wel lukken, met zo'n opdracht hoef je je niet zo op je eigen geheim te focussen toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik voelde me echt plaatsvervangend ongemakkelijk bij die twee die een setje moeten gaan spelen.
Nee maar ze moeten spelen dat ze dáár verliefd worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat juist wel lukken, met zo'n opdracht hoef je je niet zo op je eigen geheim te focussen toch?
Beetje tegen elkaar aanhangen op de bank et voilà
Met Mickey Mouse gone bad.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik kijk ook SouthPark, met kuisheidsringen
Oh, ik welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Nee maar ze moeten spelen dat ze dáár verliefd worden.
Dan kan je niet meteen samen op de bank springen, moet je eerst quasi gaan flirten enzo
Ik zou het niet kunnen spelen in elk geval
Nou, ik zou het wel kunnen, tenzij er iemand in het huis zou zitten die ik ECHT leuk vondquote:Op zondag 13 februari 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ze moeten spelen dat ze dáár verliefd worden.
Dan kan je niet meteen samen op de bank springen, moet je eerst quasi gaan flirten enzo
Ik zou het niet kunnen spelen in elk geval
Dat zei zij dus ook, dat ze dan niet hoopte dat er een leuker iemand zou zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik zou het wel kunnen, tenzij er iemand in het huis zou zitten die ik ECHT leuk vond
Ja, dan zou ik het echt niet kunnen!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei zij dus ook, dat ze dan niet hoopte dat er een leuker iemand zou zijn
Ing!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ynskuuuuuuuuuuuh![]()
You dirrrrrty woman!
Er komt zo ook nog een of andere donkere heksquote:
Da's een porrrrrrrrrrrno ster!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er komt zo ook nog een of andere donkere heks
Hmmz, lastig om dat geheim te radenquote:
Zal wel een plakplaatje zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:20 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, lastig om dat geheim te raden
[ afbeelding ]
Is de travestiet al binnen
Ik had het leuker gevonden als die gast verliefd op haar moest wordenquote:
Nou, haar plan klonk toch waterdicht.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha, geheim houden dat je slaapwandelt.
Succes!
Dat heeft iedereen toch meteen door met die geitjes en dat schilderij met die vleermuis terwijl Caro Emerald zingt?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha, geheim houden dat je slaapwandelt.
Succes!
Jaaaaa, Vitens is blij met mijquote:Op zondag 13 februari 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
Nu pas uitgedouched?
Gij schone vrouwe!
You go girl.quote:
Wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er nog!3 dingen tegelijk aan het doen
Huis opruimen, tv kijken, kastjes in elkaar zettenquote:
Dirrrtey woeman!quote:
Zo ken ik mijn Tombo.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Huis opruimen, tv kijken, kastjes in elkaar zetten
Ow ja, Tatjana.quote:
quote:
Hoe laat moet je morgen beginnen?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Huis opruimen, tv kijken, kastjes in elkaar zetten
9 uurquote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe laat moet je morgen beginnen?![]()
Zo zeg, ik had vanmiddag ineens weer die rare kleurencirkel voor m'n linkeroog, ben weer gaan slapen en werd wakker met de worst headache ever![]()
Nu 1000 mg ibu op en het zakt iets weg gelukkig.
Maar nu doet m'n rechter oog heel raar.
Ik vinnut bijna nie meer leuk
Beterschapquote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Spannend!![]()
Ik ga afk, pjoeteren isnie fijn nu![]()
Succes iig!
Vind je het niet intens gemeen dat dat programma bijna 2 uur duurde terwijl jouw geliefde songfestival na 40 minuten werd weggedraaid?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
Ik ben gezapt naar Tatjana
SST was af. Het einde was leuk
Nee, wel als dit door de TROS werd geproduceerdquote:Op zondag 13 februari 2011 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je het niet intens gemeen dat dat programma bijna 2 uur duurde terwijl jouw geliefde songfestival na 40 minuten werd weggedraaid?
Ik heb Ziggo.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wel als dit door de TROS werd geproduceerd
Ik snap alleen geen hol van die streams
Iedereen heeft HD kwaliteit live streams op UPC en Ziggo enzo. Dat heb ik niet, maar is dat dan gewoon zonder reclame enzo? Hoe werkt zoiets met die streams?
Als je dan toevallig UPC of Ziggo hebt kan je dus onbeperkt reclameloos kijken?
Ja dat kwam ik vanmiddag tegen op zoek naar Discovery Channelquote:Op zondag 13 februari 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
Ik snap alleen geen hol van die streams
Iedereen heeft HD kwaliteit live streams op UPC en Ziggo enzo. Dat heb ik niet, maar is dat dan gewoon zonder reclame enzo? Hoe werkt zoiets met die streams?
Als je dan toevallig UPC of Ziggo hebt kan je dus onbeperkt reclameloos kijken?
Ja maar als je die reclameloos wilt kijken moet je 1,50 per dag dokken.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ja dat kwam ik vanmiddag tegen op zoek naar Discovery Channel
Je kunt het toch ook via streams bekijken via net5.nl oid?
Zijn die reclames zo irritant aanwezig dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja maar als je die reclameloos wilt kijken moet je 1,50 per dag dokken.
Maar als je dus toevallig Ziggo, UPC of Caiway hebt dan heb je gewoon mazzel ofzo?
Tja.. mazzel...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als je die reclameloos wilt kijken moet je 1,50 per dag dokken.
Maar als je dus toevallig Ziggo, UPC of Caiway hebt dan heb je gewoon mazzel ofzo?
Welkom bij de club; migrainequote:Op zondag 13 februari 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat moet je morgen beginnen?![]()
Zo zeg, ik had vanmiddag ineens weer die rare kleurencirkel voor m'n linkeroog, ben weer gaan slapen en werd wakker met de worst headache ever![]()
Nu 1000 mg ibu op en het zakt iets weg gelukkig.
Maar nu doet m'n rechter oog heel raar.
Ik vinnut bijna nie meer leuk
Geen idee, hun site faaltquote:Op zondag 13 februari 2011 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn die reclames zo irritant aanwezig dan?
Wat suf, terwijl bijna iedereen het gewoon op tv kan kijkenquote:
Inderdaad jaquote:
Vergeet je niet de beestjes eten te geven de aankomende 13 weken?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
http://www.secretstory.nl/kijk-live/1/Camera%201
http://www.secretstory.nl/kijk-live/2/Camera%202
http://www.secretstory.nl/kijk-live/3/Camera%203
http://www.secretstory.nl/kijk-live/4/Camera%204
En de directe links werken ook niet
Ik was gewoon nu even benieuwd, ik ga die streams echt niet volgenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Vergeet je niet de beestjes eten te geven de aankomende 13 weken?
Ik zie hem niet op de streamquote:Op zondag 13 februari 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Ik was gewoon nu even benieuwd, ik ga die streams echt niet volgen
Wilde even kijken of die kale inmiddels alweer in het huis zit.
Die was toch die geheime kamer ingekropen? (ik had stiekem toch nog even gekekenquote:Op zondag 13 februari 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was gewoon nu even benieuwd, ik ga die streams echt niet volgen
Wilde even kijken of die kale inmiddels alweer in het huis zit.
Volgens mij waren die beelden niet live en zijn ze al een dag ofzo verder.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Die was toch die geheime kamer ingekropen? (ik had stiekem toch nog even gekeken)
Zal ik mijn wekker zetten, vannacht live zien hoe hij gaat spoken.
Alles verwoestende koppijn van de ergste soortquote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Inderdaad ja
vene 2 ibu 400 en 2 uren plat en het is bijna weg
kan dan haast niet meer turen zo zeer doet het
De show van vanavond was vrijdagavond al opgenomen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die was toch die geheime kamer ingekropen? (ik had stiekem toch nog even gekeken)
Zal ik mijn wekker zetten, vannacht live zien hoe hij gaat spoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:43 schreef Strega het volgende:
*Pagan hier*
Geen schaatsliefhebbers hier?
*Pagan weg*Ik zou het niet doen (dat aftellen). Als je de lapo wilt, dan post je 'm gewoon en sluit ik daarna het topic. Kun je gewoon strakjes naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Testquote:Op maandag 14 februari 2011 01:32 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou het niet doen (dat aftellen). Als je de lapo wilt, dan post je 'm gewoon en sluit ik daarna het topic. Kun je gewoon strakjes naar bed
En ik maar zoeken naar die handige 'nieuw topic' featurequote:
Dat had Pagan ook!quote:Op maandag 14 februari 2011 01:51 schreef APK het volgende:
[..]
En ik maar zoeken naar die handige 'nieuw topic' feature
Nee, meestal gebruik ik mijn laptop, maar als ik moe ben zit het net even makkelijker achter de pc.quote:
Jij vindt ElisaB 'iets kleins'?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:59 schreef Strega het volgende:
Nee, meestal gebruik ik mijn laptop, maar als ik moe ben zit het net even makkelijker achter de pc.
En ik haat in/uit loggen voor iets kleins.
Nou, als ik dat nu na een relatie van 22 jaar zou doen, had ik gelijk een hekel aan mezelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij vindt ElisaB 'iets kleins'?
Ik zou hetzelfde hebben hoor, maar mijn laatste 'langdurige' samenwoonrelatie ging uit omdat ze mijn -heel onschuldige- emails ging lezen toen ik naar mijn werk was
En nee, ik vind ElisaB "un Grande Dame"quote:Op maandag 14 februari 2011 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jij vindt ElisaB 'iets kleins'?
Ik zou hetzelfde hebben hoor, maar mijn laatste 'langdurige' samenwoonrelatie ging uit omdat ze mijn -heel onschuldige- emails ging lezen toen ik naar mijn werk was
'un' ?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:09 schreef Strega het volgende:
[..]
En nee, ik vind ElisaB "un Grande Dame"
Unequote:
Dat vindt Pagan vast niet ergquote:
Nee en ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vindt Pagan vast niet erg
Ooh, die smileys altijd.
Ik ga een weekje zonder proberen.
Je hebt haar toch wel binnengelaten?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 08:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel binnengelaten?
Ik moest gaan werken dus had geen tijd.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel binnengelaten?
quote:Op maandag 14 februari 2011 02:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, als ik dat nu na een relatie van 22 jaar zou doen, had ik gelijk een hekel aan mezelf.
Ik lees geen post/mails/sms en of wat ook van iemend.
Ben gelukkig ook niet zo jaloers of slechtdenkend.
Ik geloof dat jij nog nooit zolang achter elkaar niet gewerkt hebtquote:
Nope, ik heb zelfs nog nooit zo lang vakantie gehad tijdens mijn werkend leven ...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij nog nooit zolang achter elkaar niet gewerkt hebt
Dus dat doe je niet nog een x?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
En gisteren had ik zitten schuiven met de medicatie.
Ipv rond de middag en laat in de avond was ik om 8 uur begonnen en nam ik rond vijven de tweede.
Dus ik heb vannacht letterlijk in mn kussen liggen bijten van de pijn.
Geen succes
Nein, maar de ha had gezegd dat ik moest proberen af te bouwen.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, maar de ha had gezegd dat ik moest proberen af te bouwen.
No way in hell dus![]()
6 buisjes?
Poeh.
Why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |