lafjoeennieweejquote:
Je liegt!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
Dat bedoelde ik, dan gaat ineens iedereen hunten en dan heb ik met een "opvulpost" de lapo
Wat dan wel?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Das heul niet waar! heb niet gepuntjepuntjepuntjut
En ook niet geslepen he?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Hoe weet je dat nou! Das hetzelfde als zeggen "ik heb niet gesmurft"quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Messen niet geslepen?quote:
quote:
Yayquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Jahoor lapo hunters durven jullie wel als ik weer naar mijn grote vriend moet.
Maar Yns met wie wat het nou het gezelligst?
Ik kan niet zo goed tegen raadsels
Er is in oud trouwens een kloon en ik denk dat dat Y m m e is
Je moet ook op het stippelijntje(puntje-puntje -puntje) invullen wat je gedaan hebt slimkequote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Ynske het volgende:
Liever hele dan halvequote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ook niet nee
jullie schrijven me hele neuksessies aan
Nieuw onderwerp
aaah, is dat t. ben een stuk gaan wandelen vanmiddagquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet ook op het stippelijntje(puntje-puntje -puntje) invullen wat he gedaan hebt slimke
das idd t betere werkquote:
Dito!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef ElisaB het volgende:
TS begint
Ik heb het overigens vannacht ook niet gedaan
Oké dames, dan vertel eens wat Tombo bedoelt met putjeuntjepuntje.quote:
Jij snapt hem.quote:
Die t h r o ttle ofzo zeker? En wie is y mme?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Jahoor lapo hunters durven jullie wel als ik weer naar mijn grote vriend moet.
Maar Yns met wie wat het nou het gezelligst?
Ik kan niet zo goed tegen raadsels
Er is in oud trouwens een kloon en ik denk dat dat Y m m e is
Vent.quote:
Klingon Boggle.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké dames, dan vertel eens wat Tombo bedoelt met putjeuntjepuntje.
Het gaat over puntjepuntjepuntjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
In het bosquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah, is dat t. ben een stuk gaan wandelen vanmiddag
nee, das volgens de achterban weer iemand andersquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die t h r o ttle ofzo zeker? En wie is y mme?
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef indaha het volgende:
[..]
In het bos![]()
Maar in het bos daar zijn de jagers
Hai lie hai loo de jagers
En die jagen er op los
En toen Ynske weer naar huis toe ging
Waren haar wangetjes rood
En toen Ynske weer naar huis toe ging
Waren haar wangetjes rood
En ze had voor het jaar verstreken was
Een kindje op haar schoot, ja schoot
Ik denk dat ze gewandeld heeftquote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou Yns vertel het maar gewoon anders wordt dit het wat heeft Ynske gedaan spculeer topic
Ow wie is het dan? Nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, das volgens de achterban weer iemand anders
zo ook benieuwd naar de naam van t kindje van V anyel
Dat is zelfs zeker weten iemand anders, ze heeft het toegegevenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, das volgens de achterban weer iemand anders
zo ook benieuwd naar de naam van t kindje van V anyel
speculeer maar een eind weg, k hoef niet alles zo open neer te gooienquote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou Yns vertel het maar gewoon anders wordt dit het wat heeft Ynske gedaan spculeer topic
Nog erger. Gewoon ergens out in the openquote:
open veldenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog erger. Gewoon ergens out in the open
Mijn Ynske, wat doe je
Hahaha. Pun intended?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
speculeer maar een eind weg, k hoef niet alles zo open neer te gooien
Nee maar je komt hier smilen en juichen, dan kan je je voorstellen dat mensen vragen wat er is, toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
speculeer maar een eind weg, k hoef niet alles zo open neer te gooien
Nou aan dequote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog erger. Gewoon ergens out in the open
Mijn Ynske, wat doe je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dit dus!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar je komt hier smilen en juichen, dan kan je je voorstellen dat mensen vragen wat er is, toch?We hoeven geen details (ik niet
) maar je had het leuk met die ene meneer ofzo? Of staat dat er al lang en moet ik teruglezen?
k heb gewoon een goed weekend achter de rug, lekker bezig geweest, alles voor volgende week voorbereid en naar de dierentuin geweestquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar je komt hier smilen en juichen, dan kan je je voorstellen dat mensen vragen wat er is, toch?We hoeven geen details (ik niet
) maar je had het leuk met die ene meneer ofzo? Of staat dat er al lang en moet ik teruglezen?
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp!ikke nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Maar je hebt er wel nog steeds een rode neus vanquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Ynske het volgende:
k heb gewoon een goed weekend achter de rug, lekker bezig geweest, alles voor volgende week voorbereid en naar de dierentuin geweest
de rest is bijzaak
Nu ben je wel erg geheimzinnig Yns.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb gewoon een goed weekend achter de rug, lekker bezig geweest, alles voor volgende week voorbereid en naar de dierentuin geweest
de rest is bijzaak
Ik ook niet. En geloof me: jullie willen geen details ik herhaal jullie willen geen detailsquote:
Ik wist dat je dat ging vragen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
Cat, vertel jij Ynske eens dat dit zo écht niet kan?
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. En geloof me: jullie willen geen details ik herhaal jullie willen geen details
Ander onderwerp!Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nog zo een die in raadselen praatquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is iets in mij aan het draaien
Hebben jullie samen kinderkamers uitgeruimd?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. En geloof me: jullie willen geen details ik herhaal jullie willen geen details
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog zo een die in raadselen praat
Hoe heet ze en wat hebben jullie gedaan!
Het is dat ik weet dat je zwanger bentquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je zwanger bent
Dan moet je met Greys praten! Die stopt appels en uien in die van haar!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog zo een die in raadselen praat
Hoe heet ze en wat hebben jullie gedaan!
Hell noquote:
Breek me de bek niet open; dat was vorige weekquote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie samen kinderkamers uitgeruimd?
Wat lief is al zwemles aan het nemenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
En dit weekend was nog erger?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Breek me de bek niet open; dat was vorige week
WAT ?!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je met Greys praten! Die stopt appels en uien in die van haar!![]()
Schandelijk, niet?
Ander onderwerp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef ElisaB het volgende:
Ander onderwerp!Is vrijgezel dus moet het met de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vraag maar aan Greys. Ik kan er niet meer over praten.quote:
Whatever turns you onquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
Dan moet je met Greys praten! Die stopt appels en uien in die van haar!![]()
Schandelijk, niet?
Ander onderwerp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aaaah, kijk, wat had ie ervoor uit de kast getrokken?quote:
Mmmmm, ze hebben het in Amerika altijd over een "bun in the oven" als je zwanger bent toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
In een kip!
Voor in de o-ven!
Die het bij mij niet meer doet!
Kip!
Met appel!
En ui!
Er in!
Duidelijk?
Zo weinig mogelijk is het makkelijkstquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah, kijk, wat had ie ervoor uit de kast getrokken?
Ja ja, duidelijk hoor (hoewel een paint het net nog iets overzichtelijker zou maken).quote:Op zondag 13 februari 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
In een kip!
Voor in de o-ven!
Die het bij mij niet meer doet!
Kip!
Met appel!
En ui!
Er in!
Duidelijk?
Helemaal niksquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah, kijk, wat had ie ervoor uit de kast getrokken?
Uhh....quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
Ik heb een dikke paling aan mn hengel
bij de 25
Serieus? Vind je het bewegen vervelend?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik typ niet in raadsels dit keer.
Het is vrij duidelijk waar ik het over had.
En nu ligt het weer stil. En hopelijk de rest van de nacht ook.
Je kan beter een dikke hengel in je paling hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
bij de 25
programma de 25, en daar trad een of andere greet parelmoer op en zong :quote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhh....
Que
Ik raak volledig kwijt in dit topic. Waarom kunnen jullie niet gewoon in de voor de jaren '80 gangbare terminologie praten![]()
What palingquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef Ynske het volgende:
bij de 25
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, duidelijk hoor (hoewel een paint het net nog iets overzichtelijker zou maken).
Note to self: kutje is passé, we noemen het tegenwoordig 'oven'.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhh....
Que
Ik raak volledig kwijt in dit topic. Waarom kunnen jullie niet gewoon in de voor de jaren '80 gangbare terminologie praten![]()
Ow, die was geweldigquote:Op zondag 13 februari 2011 20:10 schreef Ynske het volgende:
programma de 25, en daar trad een of andere greet parelmoer op en zong :
"Ik heb een dikke paling aan mn hengel"
We zijn bij de huisarts geweest en die zei dat er ontstekingen in zijn been zitten die vervelend zijn maar niet gevaarlijk. Wel is het belangrijk dat er druk op zijn been blijft in de vorm van een drukverband/zwachtel. De huisarts gaf al aan dat ze niet erg bedreven was in het aanbrengen van zo'n verband maar begon dapper aan de klus. Na een kwartiertje stuntelen mochten we weer gaan. Nog voordat we bij de uitgang van het gebouw waren zei manlief al dat het verband alweer tot aan zijn knie was afgezaktquote:
whehe zo erg?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat dat goede maar weg
Get out of here nu je nog kan
Dat is vervelend, ik vond dat bewegen altijd het mooiste wat er wasquote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het draaien niet vervelend opzich maar volgens mij raakt het telkens mijn maag en ik word er dan behoorlijk misselijk van. Ik word er dus ook heel erg misselijk wakker van.
Gaat vast snel beter nuquote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap met je moeder en je man Hopelijk knappen ze beide snel op.
Gelukkig maarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
We zijn bij de huisarts geweest en die zei dat er ontstekingen in zijn been zitten die vervelend zijn maar niet gevaarlijk. Wel is het belangrijk dat er druk op zijn been blijft in de vorm van een drukverband/zwachtel. De huisarts gaf al aan dat ze niet erg bedreven was in het aanbrengen van zo'n verband maar begon dapper aan de klus. Na een kwartiertje stuntelen mochten we weer gaan. Nog voordat we bij de uitgang van het gebouw waren zei manlief al dat het verband alweer tot aan zijn knie was afgezakt![]()
We hebben het flebologisch centrum dus maar gebeld en we mogen morgen een elastische kous halen. Dat zou de oplossing moeten zijn dan ook
Mijn moeder heeft gelukkig volgens alle onderzoeken niets aan haar hart maar wel een behoorlijke longontsteking. Ze ligt nog in het ziekenhuis. Maar dat is ook wel weer een fijne gedachte, er word daar goed voor haar gezorgd.
Ja, zo ergquote:whehe zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |