Dezelfde Marijkequote:
Jaquote:
Hey Martquote:
Neequote:
Niet verkeerdquote:
Van het tondeuseren?quote:
Weer beter dan gisterenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaTenminste, voor zover ik weet wel
En dezelfde MPG
[..]
Hey MartHoe is het?
Volgens mij welquote:Op zondag 13 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaTenminste, voor zover ik weet wel
En dezelfde MPG
Heeft ie weer een lekker kort koppie?quote:
Had je een dipje dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer beter dan gisteren. Dipje is minder vandaag, dus even van me afschrijven lijkt te hebben geholpen. Een dagje TDU2 spelen ook
. En nu hoop ik dat we in recordtijd 24 uur verder zijn
.
En hoe is het met jou?.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ie weer een lekker kort koppie?
Aha vandaar de kap-sessiequote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
moet alleen straks onder de douche nog even met het scheermes nekhaartjes weghalen
Hij moet morgen op de foto voor het bedrijf
Zozo, dan staat ie er wel sjiek op met kort koppiequote:Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
moet alleen straks onder de douche nog even met het scheermes nekhaartjes weghalen
Hij moet morgen op de foto voor het bedrijf
Jep, en hij heeft nog een nieuw outfit klaarliggen dus die wilde hij ook aanquote:
Ja, ik deed even mee met de nationale Duyvis Dipweekquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je een dipje dan?Wist ik niet
Wat is er aan de hand?
Kan ik iets doen?
Maar wel fijn dat het beter gaat
Hier alles okee hoor
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik deed even mee met de nationale Duyvis Dipweek.
Al een paar dagen voelde ik het aankomen, gisteren toch de hele dag wel last van gehad. Gewoon een beetje het alleen zijn zat zijn en zo.
Is het zo erg?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Mijn hoofd moet eerdaags ook weer geleegd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |