vrouwen moeten sowieso hun mond houdenquote:
ach.. anders gooi ik er wel een weer een stampvoeten-dikke-tranen-lange-uithalen-bui tegenaanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind je dapper.
heeeeeeel, heeeeeeeeeeel dapper
En achter het aanrecht staanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen moeten sowieso hun mond houden
nou beter kook ik zelfquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En achter het aanrecht staanAl die vrouwen met een eigen mening
![]()
Vrouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. anders gooi ik er wel een weer een stampvoeten-dikke-tranen-lange-uithalen-bui tegenaan
ja man fabeltastischquote:
DAT onderdeel doe ik dan weer welquote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef PeZu het volgende:
ooh ja en werken en het geld verdienen mogen ze ook wel
Mogen?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef PeZu het volgende:
ooh ja en werken en het geld verdienen mogen ze ook wel
ik had een rouwkaart gemaakt met daarop de begrafenis van 2 vrijgezellenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. anders gooi ik er wel een weer een stampvoeten-dikke-tranen-lange-uithalen-bui tegenaan
Vrouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar hij werkt ook dus ergens gaat er iets niet goedquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
DAT onderdeel doe ik dan weer wel
Nee, dat is ook weer zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou aangezien ik je nog nooit gezien heb oid, kan ik moeilijk meer van je vinden![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had een rouwkaart gemaakt met daarop de begrafenis van 2 vrijgezellen
Shut up!quote:
trevquote:
hoe gaat het?quote:
ik ben al 31 jaar klaar!quote:
Tegenover ons jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
Shut up!![]()
ik geef het tenminste toe!
moequote:
wie zou ik het nog meer moeten vertellen dan??quote:
zit er ook licht in jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |