Je kan beter een zus hebben die fan is van Madonna dan eentje die K3 helemaal het einde vindtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puh, leer mij Madonna kennen. Mijn zus is er sinds haar 7e al fan van.Ik weet daarmee ook een hoop van haar.
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog een in de kast liggen
quote:
Jij hebt een jong zusje?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter een zus hebben die fan is van Madonna dan eentje die K3 helemaal het einde vindt
Ik bedoelde het ook niet als raadspelletje Vind d'r daar gewoon echt op Patricia lijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Puh, leer mij Madonna kennen. Mijn zus is er sinds haar 7e al fan van.Ik weet daarmee ook een hoop van haar.
Je zusje is 5?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter een zus hebben die fan is van Madonna dan eentje die K3 helemaal het einde vindt
Zó jong is je zusje toch niet meer?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch minder leukquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef STING het volgende:
[..]!
In een nostalgische bui, moet ik het doen met een emulator en ROMS
Nostalgische buien.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef STING het volgende:
[..]!
Ik heb drie jongere zusjes. Maar ze is inmiddels geen fan meer hoor. Gelukkigquote:
Grijs draaien... dát is pas nostalgie. Dat kan tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nostalgische buien.Mijn nostalgie ligt ff in de muziek. Marshall Mathers LP van Eminem weer eens op mijn ipod gezet, vroeger grijs gedraaid!
Idd. Niet BLOAD "CAS:" en in spanning afwachten totdat het bandje geladen (met piep-geluid aan) is en kijken of ie hem goed geladen heeftquote:
Ik heb nog wat videobanden en een video recorder, dus het kanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grijs draaien... dát is pas nostalgie. Dat kan tegenwoordig niet meer
Moeten we nu medelijden met je hebben?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meerquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeten we nu medelijden met je hebben?
Nostalgische buien rulequote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nostalgische buien.Mijn nostalgie ligt ff in de muziek. Marshall Mathers LP van Eminem weer eens op mijn ipod gezet, vroeger grijs gedraaid!
Waarom kan dat niet meer?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grijs draaien... dát is pas nostalgie. Dat kan tegenwoordig niet meer
Binnenkort de Sega Mega Collection eens halen voor de PS3quote:Op zondag 13 februari 2011 20:07 schreef STING het volgende:
[..]!
Nooit geweten dat platen letterlijk grijs worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets met langspeelplaten te maken heeft
Geen peeks, pokes and tricksquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Niet BLOAD "CAS:" en in spanning afwachten totdat het bandje geladen (met piep-geluid aan) is en kijken of ie hem goed geladen heeft
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het kan nog wel, maar gangbaar is het nietquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wat videobanden en een video recorder, dus het kan
Mp3's worden niet grijs na veel draaienquote:
En iets met -1,170quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja!
Poke 65535 moest je op het begin doen ofzo
En originele cd's dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mp3's worden niet grijs na veel draaien
Alleen vroegere platen, daar zat een coating overheen die sleet. De platen van de laatste 20-30 jaar niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nooit geweten dat platen letterlijk grijs worden.
Ook niet. Daar komen hooguit krassen op.quote:
Ah, dus Misdingetje en STING ouwehoeren ook maar wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen vroegere platen, daar zat een coating overheen die sleet. De platen van de laatste 20-30 jaar niet meer.
Ik heb wel aardig wat plaatjes uit de seventies en eerderquote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, dus Misdingetje en STING ouwehoeren ook maar wat?
ja en nee, naalden ed zijn ook veranderd. Die zijn zachter geworden, want daarvan is t niet erg als die slijt, die kan je wel weer vervangen een plaat is toch lastiger.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
En die worden letterlijk grijs?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat plaatjes uit de seventies en eerder
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Door stof, vuil en schraapsel (de stalen naald plus het grote
gewicht dat erop rustte vormde nou niet bepaald een subtiele
manier van aftasten) in de groeven werden platen vroeger ook
letterlijk grijs als ze erg vaak werden gedraaid. Later kwam
dat door de technologische ontwikkelingen niet meer voor en
bleef alleen het gebruik in overdrachtelijke zin over.
quote:
Ik probeerde ook maar een gesprekje aan te knopenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:15 schreef vencodark het volgende:
Hoe dan ook, grijs draaien is uiteraard niet letterlijk.
Aha, verkleurd zwart dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet echt supergrijs natuurlijk. Meer dat het mooie, glimmende zwart ervan af is
Jij bent hier nieuw he?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeerde ook maar een gesprekje aan te knopen
Als Singlesfossiel zie ik dat maar als een complimentquote:Op zondag 13 februari 2011 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aha, verkleurd zwart dus.
[..]
Jij bent hier nieuw he?
Ik plaag maar wat hoor.
Haha jaa ik hou dat niet allemaal bij hoor. Je naam lijkt op die andere Miss, misschien dat ik je daarom niet direct herkende. Of andere ui?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als Singlesfossiel zie ik dat maar als een compliment
Dat is toch juist een goed teken?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:17 schreef vencodark het volgende:
Tjonge, 4 keer bellen, enkele smsjes én ook nog langskomen en dat op 1 dag... vriend heeft me gemist dit weekend.
Ik heb een tijdje deze gehad:quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha jaa ik hou dat niet allemaal bij hoor. Je naam lijkt op die andere Miss, misschien dat ik je daarom niet direct herkende. Of andere ui?
Vind je?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch juist een goed teken?
Ik mis de chocola.quote:
Jazeker, maar dit moet geen gewoonte worden.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch juist een goed teken?
Ik zou het erger vinden als m'n partner het geen fuck uitmaakt dat ik eens niet bij d'r zou zijn..quote:
Doesn't ring a bell. Voor mij ben je relatief nieuw.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje deze gehad:
[ afbeelding ]
Dat is het andere uiterste natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als m'n partner het geen fuck uitmaakt dat ik eens niet bij d'r zou zijn..
En jij voor mijquote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell. Voor mij ben je relatief nieuw.
Die heb je niet zo heel lang gehad toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje deze gehad:
[ afbeelding ]
Een riddertje had ze eerst als UI idd..quote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb je niet zo heel lang gehad toch?
Degene die je ervoor had, had je een stuk langer. Van Knightmare vlgs mij
Wat Missnewbie zegt, dat is wel een ander uiterste.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het erger vinden als m'n partner het geen fuck uitmaakt dat ik eens niet bij d'r zou zijn..
Da's idd wel m'n standaard jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb je niet zo heel lang gehad toch?
Degene die je ervoor had, had je een stuk langer. Van Knightmare vlgs mij
Ik al... euhm... fuck... 6 jaarquote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik bagger hier al ruim 2 jaar.
Ik ook bijna, geloof ik... Of net een jaar. Time fliesquote:Op zondag 13 februari 2011 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik bagger hier al ruim 2 jaar.
Hw'tje is het fossiel der fossielen. In het woordenboek staat er een foto van hem bij het woord 'fossiel'. Hij heeft het fossielschap uitgevonden!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik al... euhm... fuck... 6 jaar
Vraag maar aan HW. Da's net zo'n fossiel
Wij hebben net nog een stuk zalige sachertorte opquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag wat van op, het was weer genieten
Tsja... Singles is natuurlijk wel een makkelijke visvijver, so I can't blame himquote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hw'tje is het fossiel der fossielen. In het woordenboek staat er een foto van hem bij het woord 'fossiel'. Hij heeft het fossielschap uitgevonden!
Dan snap ik het helemaal van zijn kantquote:Op zondag 13 februari 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat Missnewbie zegt, dat is wel een ander uiterste.En het is gewoon dat ik een weekend weg was en meestal brengen we de weekenden samen door. Zodoende.
Dat klinkt niet zo positief he.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja... Singles is natuurlijk wel een makkelijke visvijver, so I can't blame him
Als het zo'n makkelijke visvijver is, waarom zit ie er dan nog?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja... Singles is natuurlijk wel een makkelijke visvijver, so I can't blame him
De vissen zwemmen weer weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het zo'n makkelijke visvijver is, waarom zit ie er dan nog?
CL, je moet die Cavia film echt eens zien, ik vond 'm geniaalquote:Op zondag 13 februari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik vanmiddag wat van op, het was weer genieten
Als de vijver leeg is...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen toetje of ander snaaivoer in huisquote:Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben net nog een stuk zalige sachertorte op
Dat laat ik in het middenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo positief he.
Omdat hij hier misschien niet op zoek is naar het viswijf van z'n leven?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
langer, want zo lang zit ik er ookquote:
Die vult steeds weer aanquote:
Oké, bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
CL, je moet die Cavia film echt eens zien, ik vond 'm geniaal
Ik heb alleen nog Danoontjes, te laat aan boodschappen gedachtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen toetje of ander snaaivoer in huis
huh, waarvan heb je net een hele doos opgehaald dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen toetje of ander snaaivoer in huis
Ik wilde eigenlijk nog naar de AH lopen maar ik kreeg een beetje last van blarenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Danoontjes, te laat aan boodschappen gedacht
Wat heb je allemaal uitgespookt vandaag dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog naar de AH lopen maar ik kreeg een beetje last van blaren![]()
Volgens mij kijk jij niet goed genoegquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij zwemmen ze net zo hard weer eruit dan
Misschien dat ik hem zo aanbreekquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh, waarvan heb je net een hele doos opgehaald dan?
Wie is er recent bijgekomen danquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij niet goed genoeg
Niks, ben vanuit de stad naar huis gelopen, maar daar had ik eigenlijk niet de goede schoenen voor aanquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt vandaag dan?
quote:
6,5 maand dan... Augustus - half februariquote:Op zondag 13 februari 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
langer, want zo lang zit ik er ook
Ooh en eindelijk op aarde beland?![]()
Ik hou het allemaal niet bij. Maar nog genoeg single vrouwen hierquote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg me dat je ook aan een bepaald kantoor moest denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Kaartjes zijn zo vorig decennium.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen z'n kaartjes al op de post gedaan trouwens?
Waarvoor?quote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen z'n kaartjes al op de post gedaan trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |