quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef eQuaL het volgende:
Ik had vanochtend deze in mijn hoofd
Kan Alphaverb hier geen dikke remix van maken?![]()
LOLquote:
Mja heb je ook wel gelijk in, kan alleen maar slechter worden natuurlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:52 schreef 16meter het volgende:
Laat ze maar lekker van de trance klassiekers afblijven. In ere houden zulke pareltjes.
Da's nog altijd 4 jaar als je naar Hardbass wiltquote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:03 schreef bartje01 het volgende:
Hmm. Kheb van me broer gehoord dat HardBass dit jaar nog zieker was dan vorig jaar.
Filmpjes zien er nice uit.
Ik moet nog 3.1 jaar wachten todat ik eindelijk kan gaan... 0_0
Dat!quote:
Ik stond echt vlak bij jullie in de buurtquote:Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Sc0tTy het volgende:
Fok!ers losch @ Josz & Wesh
En hier nog een x tijdens Crypsis
Een mooie kick-tutorial zou ik wel op prijs stellenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
Muzikaal helemaal leeg atm... Iemand ideeën/leuke vocaltjes uit filmpjes ofzo? Misschien een fok! track maken waar iedereen zijn ideeën in kan brengen?
Ooeeh ik zat daar enkele weken geleden nog over te grappen met T-Force, waren een film ofzoiets aant kijken met supergrappige vocals voor een nummer!! Maar natuurlijk heb ik geen flauw idee meer wat dat was..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
Muzikaal helemaal leeg atm... Iemand ideeën/leuke vocaltjes uit filmpjes ofzo? Misschien een fok! track maken waar iedereen zijn ideeën in kan brengen?
@ 1:24quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:29 schreef Beach het volgende:
Hoe heet dat liedje ook alweer met die rooie van youtube(copcabber ofzo), met Ginger people do have souls.
Was laatst begonnen aan Boardwalk Empire. In één van de eerste scene's werd een gedichtje opgedragen wat misschien bruikbaar is?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:26 schreef Baronpilsener het volgende:
bedankt!quote:
Chille mix! Triangle of Life is zó lekker he!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Sethje het volgende:
Noisecult @ Fear FM Twisted special, natuurlijk te vinden op de bekende portalllll
1. Bazzleggerz - Twisted Bootleg
2. Showtek - Fast Life
3. D-Block & S-te-Fan - Shallow Planet
4. Low-E vs Alter Egosz - Vendetta
5. Bass Modulators vs Zentiments - In The Game
6. Zentiments - Twisted Vision
7. Alphaverb & Intractable One - Triangle Of Life
8. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
9. Alphaverb ft. Bass Modulators - Give It Up Again
10. Ran-D vs. Adaro - My Name Is Hardstyle
11. B-Front - Neophobia
12. DJ Adaro - Hit you with that Bang Shit
13. Digital Punk & B-Front - Awake
14. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
15. B-Front - Inner Creativity
16. B-Front & Frontliner - Magic
17. Alphaverb & Intractable One - Never Enough
Check even de tweede Fusion Labs dan! Zany legt aardig lang uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een mooie kick-tutorial zou ik wel op prijs stellen
T-shirt wat ik gister binnen heb gekregen was een test. Kijken of 't mooi gedrukt was, of de grote goed was etc... Zoals ik 't binnen heb gekregen ziet er prima uit, Beide logo's worden nog wel vergroot en worden volgens mij verschillende ontwerpen gemaakt voor verschillende (kleuren) shirts... Maar binnenkort moet alles wel rond zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:44 schreef Beach het volgende:
Eindelijk tijd om de set van team yellow te luisteren; want za ging ik toen juist slapen![]()
En MI, kunnen we ze al echt bestellen?
Da's toch alleen het 'tok' geluid? Ik zou de 'staart' (zoals ie het zelf noemt), waardoor de kick dus veel voller klinkt, ook wel eens goed willen zien. Maar ik ben bang dat ze het op dit soort tutorials gaan houden. Ze laten zien hoe ze het doen, maar gaan natuurlijk niet alles voor 100% vrijgeven..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:48 schreef ElDani het volgende:
[..]
Check even de tweede Fusion Labs dan! Zany legt aardig lang uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |