das geen goed nieuws .....quote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef yavanna het volgende:
AJE : Leger verbiedt filmen/cameraploegen op/rond Tahrir. Proberen ws de media aandacht rondom het plein weg te krijgen. Er zijn nog steeds mensen op het plein.
Dan maar te hopen dat het leger die niet ook verbied.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef rakotto het volgende:
Het is nog lang niet over in Egypte. Vrijdag weer een miljoenenmars als het goed is.
ik vermoed van wel ..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dan maar te hopen dat het leger die niet ook verbied.
Vrijdag de March of Victory inderdaad. Is voor zover ik weet geen protestmars.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
en klopt march of victory toch ...(vrijdag)
Yep het dictatortje Zahi Hawass, is in Egypte i.d.d. bij supreme council of antiquitiesquote:Op maandag 14 februari 2011 11:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
norashalaby RT @Gsquare86 They are chanting against Zahi Hawaz saying "we won't leave until he leaves") http://yfrog.com/h33wjyj
hij is toch van die archeologen ? waar is die foto ?? is dat in egypte ?? ()
Zahi Hawass is de commander in chief voor de archeologie aldaar. Of zegmaar gerust de Mubarak voor de archeologie aldaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
norashalaby RT @Gsquare86 They are chanting against Zahi Hawaz saying "we won't leave until he leaves") http://yfrog.com/h33wjyj
hij is toch van die archeologen ? waar is die foto ?? is dat in egypte ?? ()
okaj , maar die foto is dat dan van een actie van vandaag ??quote:Op maandag 14 februari 2011 11:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Yep het dictatortje Zahi Hawass, is in Egypte i.d.d.
Volgens mij welquote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj , maar die foto is dat dan van een actie van vandaag ??
evanchill Not all rosy in post-revolution Egypt. // RT @SultanAlQassemi Skynews: Egyptian Military Plans To Outlaw Strikes http://bit.ly/fEElEE
okaj, thnx b.t.w. ook dekatria , voor de info .quote:
Hang die gozer aan een cappucino infuus en laat hem z'n mond houdenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
gpdcairo Alles in cairo heeft weer het dagelijkse leven opgepikt. Mensen naar hun werk. Vrij normaal al weer hier. Dat gaat snel.
![]()
Die man maakt een oerinstinct aan agressie in mij los.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
gpdcairo Alles in cairo heeft weer het dagelijkse leven opgepikt. Mensen naar hun werk. Vrij normaal al weer hier. Dat gaat snel.
![]()
Hij kwam altijd zo vriendelijk over op NG of wat was het.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zahi Hawass is de commander in chief voor de archeologie aldaar. Of zegmaar gerust de Mubarak voor de archeologie aldaar.
Niet onbegrijpelijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
Raafatology Al Arabia: Egyptian Police to organize a protest to show support to the ppl and apologize! I won't accept. I want 2 throw tear gas at them
gheghe
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Hang die gozer aan een cappucino infuus en laat hem z'n mond houden
ik begin me ook gruwelijk te irriteren aan zn opmerkingen ..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:27 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die man maakt een oerinstinct aan agressie in mij los.
Dat effect heeft hij op mensen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
[..]
ik begin me ook gruwelijk te irriteren aan zn opmerkingen ..
Zahi Hawass is een goede buddy van Mubarak.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
okaj, thnx b.t.w. ook dekatria , voor de info .
( ik zie ff door de bomen het bos nie meer)
weer andere tweet met die zelfde foto ianinegypt Protesters outside Supreme Council of Antiquities demanding Zahi Hawass resign. http://yfrog.com/h33wjyj via @Gsquare86: #jan25 #egypt
maar hoe zal het leger hierop dan gaan reageren ?
las gisteren ook hier dat ie van al de archeologen eiste dat ze altijd zijn naam moesten noemen etc. , zodra hij elke x indd. via NG ofzo "het verhaal"mag doen , zal ie wel een dikke grijns indd op zn kop hebben ....quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij kwam altijd zo vriendelijk over op NG of wat was het.
Het schijnt een eng mannetje te zijn.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
Hij kwam altijd zo vriendelijk over op NG of wat was het.
okaj .. thnx,.. maar goed , als het klopt dat die foto van vandaag is , en ze nu dus tegen hem aan het "demonstreren "zijn , en leger nogal , 'hinderlijk 'begint te doen tegen mensen die blijven demonstreren , ben ik erg benieuwd hoe dat gaat aflopen ..quote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef Muridae het volgende:
[..]
Zahi Hawass is een goede buddy van Mubarak.
Hij was recent benoemd tot Minister van Cultuur.
Uitstraling zegt duidelijk niet alles. Hij schijnt ook het e.a. verpest te hebben door o.a. alle eer voor zichzelf op te eisen e.d.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
las gisteren ook hier dat ie al de archeologen eiste dat ze altijd zijn naam moetsen noemen , zodra hij elke x indd. via NG ofzo "het verhaal"mag doen , zal ie wel een dikke grijns indd op zn kop hebben ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |