Vanavond al persco van Samsung met wss aankondiging Galaxy S2 en Galaxy Tab 2quote:Op zondag 13 februari 2011 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja das waar ook, dat begint morgen he?
Ik dacht ik kom weer een keer langs hier, hoe gaat het met je?quote:
Goed, drukquote:Op zondag 13 februari 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom weer een keer langs hier, hoe gaat het met je?
Mooiquote:
Oh, dat klinkt als een leuk dagjequote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Gaat langzaam aan wel de goede kant op ja.
Best wel druk weekje gehad, Vooral dinsdag (Madorudam, Sea Life en We Will Rock you the Musical), maar het was wel erg lekker.leuk enzo.
Klinkt leuk ! Hoe was WWRY?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi
Gaat langzaam aan wel de goede kant op ja.
Best wel druk weekje gehad, Vooral dinsdag (Madorudam, Sea Life en We Will Rock you the Musical), maar het was wel erg lekker.leuk enzo.
Geweldig, echt erg leuke avond gehad. Natuurlijk ben ik een Queen-fan, dus vind het al snel mooi al die muziek, maar er zat humor in de show, werd goed gezongen, gewoon erg leukquote:Op zondag 13 februari 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt leuk ! Hoe was WWRY?
Ik ga sushi eten!![]()
Ja was het ook Lekker samen met mijn vader even wegquote:Op zondag 13 februari 2011 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt als een leuk dagje
Oh, dat is helemaal gezelligquote:Op zondag 13 februari 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja was het ook Lekker samen met mijn vader even weg
Ja wel even raar, maar toch klonk het wel mooi (Vooral These are the Days)quote:Op zondag 13 februari 2011 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal gezellig
En ik ben ook gek op Queen, maar is het niet raar dat sommige liedjes in het Nederlands zijn?
Nee het heet "Dagen van zonlicht en goud"quote:Op zondag 13 februari 2011 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit zijn de dagen!
Zo, weer genoeg vertaald voor vandaag.
Is goedquote:Op zondag 13 februari 2011 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok! Maar ik heb mijn vertaalmax al bereikt. Morgen ga ik weer vertalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |