Ist wat?quote:
Is er hier niet gewoon in NL parttime werk te vinden tot het begin van de zomervakantie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat ding in Zweden is minimaal twee maanden.Dus dat gaat ook niet door.
Nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is er hier niet gewoon in NL parttime werk te vinden tot het begin van de zomervakantie?
Waarom? Ga nu werken, spaar en relax je zomer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee.
JAWEL maar ik wil in de zomervakantie werken.
Ik heb geen tijd om te werken, dat is het probleem juist.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waarom? Ga nu werken, spaar en relax je zomer?
Wat heeft chill voelen met werken te maken? Ik bedoel het is iets wat nou eenmaal 'moet'. Toen ik nog fulltime werkte kon ik ook niet ff zeggen 'ik blijf 2 dagen thuis ik voel me niet relaxed'. En met weekenden in onze weken is iets als 12uur/week echt wel bij zowat alles mogelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om te werken, dat is het probleem juist.
Hoewel, het wordt wel beter nu. Maar ik wil liever helemaal wennen en me meer dan twee dagen achter elkaar chill voelen voordat ik daaraan ga beginnen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef robr0 het volgende:
zet een webcammetje neer en ga naakt leren levert vast genoeg op
25 euro for private show! Paypal only!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef robr0 het volgende:
zet een webcammetje neer en ga naakt leren levert vast genoeg op
dan nog 6 bandjes inspreken en je kunt een prive jet ala schieganger naar zwedne charterenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
25 euro for private show! Paypal only!
Laat maar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat heeft chill voelen met werken te maken? Ik bedoel het is iets wat nou eenmaal 'moet'. Toen ik nog fulltime werkte kon ik ook niet ff zeggen 'ik blijf 2 dagen thuis ik voel me niet relaxed'. En met weekenden in onze weken is iets als 12uur/week echt wel bij zowat alles mogelijk lijkt me.
w\e just tried to helpquote:
Schiegangert weet dat geld moet rollenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:15 schreef robr0 het volgende:
[..]
dan nog 6 bandjes inspreken en je kunt een prive jet ala schieganger naar zwedne charteren
Geld moet flapperen, jwz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
w\e just tried to help
[..]
Schiegangert weet dat geld moet rollen
Nee, rollen, zoals briefgeld met een elastiek dat doetquote:
Ja je snapt toch wel dat als ik niet lekker in mijn vel zit en zit te kutten met mijn studie, dat ik dan niet oko nog eens wil gaan werken? Dan heb ik al helemaal geen tijd meer voor mezelf. En zeker als ik het al 100 keer heb gezegd dat ik in de zomervakantie wil gaan werken. Allemaal leuk en aardig en fantastisch dat je wilt helpen, maar ga geen dingen roepen als 'ja als ik me even niet chill voel moet ik ook gewoon gaan werken' .quote:
I aint even gonna touch this one.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja je snapt toch wel dat als ik niet lekker in mijn vel zit en zit te kutten met mijn studie, dat ik dan niet oko nog eens wil gaan werken? Dan heb ik al helemaal geen tijd meer voor mezelf. En zeker als ik het al 100 keer heb gezegd dat ik in de zomervakantie wil gaan werken. Allemaal leuk en aardig en fantastisch dat je wilt helpen, maar ga geen dingen roepen als 'ja als ik me even niet chill voel moet ik ook gewoon gaan werken' .
Stad'ten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Can't touch this.
Wat ga je in de stad doen op dinsdagavond?
Net overgestapt van een of andere Ministry of Dance CD naar Alpha Blondyquote:
Oh doe je goed. Ik ben alleen of donderdag, of zaterdag, of vrijdag gewend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Stad'ten?Door het hebben van Luik en Hasselt praktisch om de hoek, kun je toch wel alle dagen van de week op stap. Maar denk dat lekker in m'n usual bar wat ga poolen met 'n bier, stick en een paar vrienden. Morgen immers pas om half 3 iets van een verplichting staan
Amateursquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh doe je goed. Ik ben alleen of donderdag, of zaterdag, of vrijdag gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |