Hard werkenquote:
Meh. Master IO gaat je niet lukken na HBO WTBquote:
Omdat dat denk ik het meest puur technisch is, alhoewel veel 1e jaarvakken van technische studies hetzelfde zijn.quote:
Awakenings!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin in Awakenings gek. En had iemand gister uitgenodigd maar die kan nu optyfen want zij vertrouwt me blijkbaar niet genoeg. En ze liet me zitten. Enzo. En ze is tegen drugs en blabla boehoe. Zeikwijf. Maar dast was het punt niet. Awakenings yeahhh
Awakenings weerhoudt mij trouwens om op vakantie te gaan omda tmijn weekenden in de vakantie vol zitten daardoor.
Maar waarom wil je dat? Om alles te kunnen gewoon?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Omdat dat denk ik het meest puur technisch is, alhoewel veel 1e jaarvakken van technische studies hetzelfde zijn.
Ja! Vrijheid van keuze!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat? Om alles te kunnen gewoon?
Ach so.quote:
Nein mann, wtb is niet het meest puur technischquote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Omdat dat denk ik het meest puur technisch is, alhoewel veel 1e jaarvakken van technische studies hetzelfde zijn.
Dat lijkt me echtquote:
Zonder lessen over design etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nein mann, wtb is niet het meest puur technischWat die term ook in mag houden
Klinkt echt te gay voor woordenquote:Op zondag 13 februari 2011 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt
VERSCHRIKKELIJK.
Technische Innovatiewetenschappen, heb je een beetje van alles.
Ik ben niet helemaal gekquote:Op zondag 13 februari 2011 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je dat gaat doen 3xP, dan vermoord ik je.
Oh dat heb je zat bij wtb.quote:
Wat een onzin echt.quote:Naast de colleges leer je in de ateliers in het eerste jaar een ontwerpopgave te maken. Dit begint met een kleine en eenvoudige opgave in het eerste trimester maar deze zal steeds groter en ingewikkelder worden. Alle vakgebieden komen hierbij ter sprake. Het atelier is namelijk de plek waar theorie en praktijk samen komen. Voorbeelden van opdrachten zijn: ontwerp een bushokje, ontwerp een sauna of maak een stedenbouwkundig ontwerp.
Als ik dadelijk zin heb leg ik wel uit wat ik bedoelllllquote:
Ontwerp een bushokje, hahaha!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Over Bouwkunde:
[..]
Wat een onzin echt.Dat laatste klopt wel maar serieus
![]()
Cool!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef TripleP het volgende:
[..]
Als ik dadelijk zin heb leg ik wel uit wat ik bedoelllll
doe nuquote:Op zondag 13 februari 2011 22:43 schreef TripleP het volgende:
[..]
Als ik dadelijk zin heb leg ik wel uit wat ik bedoelllll
Ja, zame hiear.quote:
Gans vergeten die onzinquote:Op maandag 14 februari 2011 08:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als al die mensen die Valentijnsdag haten niet zo zouden zeiken zou ik het niet eens gemerkt hebben.
die pokoe is zeker hard kwam hem paar weken geleden ineens tegen in mn playlist toch is deze pokoe nog beterquote:
Met dat nummer van Snow kwam gisteren tijdens het bbq'en en zaften iemand aanzettenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:02 schreef robr0 het volgende:
[..]
die pokoe is zeker hard kwam hem paar weken geleden ineens tegen in mn playlist toch is deze pokoe nog beter
Ja meng, gewoon flink groot kampvuur naast je grilvuur, krat bier erbij en muziekje opquote:
klinkt opzich wel goed maar met 10 graden max wat minderquote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ja meng, gewoon flink groot kampvuur naast je grilvuur, krat bier erbij en muziekje op![]()
Was 't spontane idee van een van mijn maten'T heeft nog gewerkt ook
Ik ben normaal best ieman die 't vrij snel koud heeft, maar kon me gisteren toch zonder jas met mijn open vest perfect vermaken. Beetje groot vuur geef warmte zatquote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef robr0 het volgende:
[..]
klinkt opzich wel goed maar met 10 graden max wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |