Als als dat is pas weer een gezever. Typisch gepraat als er een ploeg onverdiend wint en de ander daarop ingaat. Ik zeg toch ook maar als, dus waarom moet daar dan moeilijk over gedaan worden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef franske19 het volgende:
Als, als, zonder hem, met hem. Wat een gezever allemaal, als telt niet in het voetbal en je speelt tegen 11 man en daar zit ook een keeper bij.
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Harm van Veldhoven is echt heel erg sympathiek.²
Elke ploeg heeft wel eens geluk! Maar Groningen wordt altijd uitgeschreeuwd als een ploeg die elke wedstrijd weer geluk heeft, helemaal niet zo hoog hoort te staan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ben ook FC supporter hoor, maar soms zit het wel even goed mee bij de FC. Dat moet je toegeven. Uiteraard is lang niet alles geluk, alleen bepaalde wedstrijden zat het wel mee, AZ(thuis,uit), PSV, Graafschap(thuis) neem ik als voorbeelden. Wedstrijden die heel anders hadden kunnen eindigen.
Roda speelde gewoon erg goed voor hun doen, Groningen een stuk minder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als als dat is pas weer een gezever. Typisch gepraat als er een ploeg onverdiend wint en de ander daarop ingaat. Ik zeg toch ook maar als, dus waarom moet daar dan moeilijk over gedaan worden?
Enige wat ik zeg dat als Tyton niet zo goed stond te keepen het heel erg anders was geweest,
nou wat een drama dat ik dat zeg he?
Groningen verdiende overwinning, Roda verdiende geen ene zak zoals altijd.
Huistra moet ook maar oppassen, alles gaat gewoon mis momenteel.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Roda speelde gewoon erg goed voor hun doen, Groningen een stuk minder.
Roda heeft hier verdiend gewonnen, niks meer, niks minder.
En toen moest ik lachen, want jij loopt hier als een zwaar gefrustreerde Calimero rond te jammeren dat het oh zo onverdiend was. Kweek je heel veel sympathie mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Wat een onsympatieke vent die Vormer.
Dus zou volgens jouw theorie een Italiaanse club nooit meer mogen winnen, want die spelen ( zie Inter vorig seizoen ) vooral op de counter.quote:Roda verdiende zeer zeker geen overwinning, was gewoon countertjes.
Groningen probeerde de hele tijd.
Heeft die knul toevallig nog wat assists gegeven?quote:
2 en misschien ook wel 3 als je een terugkomend schot ook als assist wilt rekenen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft die knul toevallig nog wat assists gegeven?
Top! Goed voor m'n Fok! voetbalmanagerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:25 schreef Piebe het volgende:
[..]
2 en misschien ook wel 3 als je een terugkomend schot ook als assist wilt rekenen.
Let op mijn worden, Bert Van Marwijk gaat hem straks een keer uitnodigen, helemaal als ie straks daadwerkelijk naar Twente gaat.
Bij LC Coach van het Jaar telt een rebound ook als assist. Bij Fok ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Top! Goed voor m'n Fok! voetbalmanager
Geen idee, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:40 schreef Piebe het volgende:
[..]
Bij LC Coach van het Jaar telt een rebound ook als assist. Bij Fok ook?
Ado wintquote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kick als voorbereiding voor ADO-FEY
iets met vrijblijvend en google?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Helaas kan ik nergens online kijken en doet eredivisielive het na 3 weken nog steeds nietdus ben genoodzaakt de radio te gebruiken
Dat zouden meer clubs moeten doen ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:28 schreef StephanL het volgende:
CheerleadersEnige voetbalclub volgens mij met cheerleaders.
het zou moeten maar ik ben toch mooi voor adoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:36 schreef Kremers het volgende:
Hmm, qua punten moet ik toch voor Feyenoord zijnAjax heeft al achtervolgers genoeg
Haha, viel mij ook al op, volgens mij zongen beide supporterskampen meequote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef msnk het volgende:
Een liedje waarbij beide kanten kunnen springen overigens, joden-haat verbroedert
Maar faalt in de afwerking.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:41 schreef ajacied4lf het volgende:
De Cler probeert even Gio na te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |