Ze heeft [als ik me het goed kan herinneren] ongeveer 4 á 6 relaties gehad, maar van korte duur. Haar langste relatie was dan ook maar 1,5 weken.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:34 schreef Arriviste het volgende:
Bindingsangst is iets wat tussen haar oren zit. Zij is de enige die dit moet inzien en zij is ook de enige die zichzelf eraf kan helpen.
Ik vind het trouwens erg makkelijk van haar om het maar op bindingsangst te gooien. Zijn er misschien meer dingen die spelen? Verleden, ervaring oid? Hoe is ze aan die angst gekomen?
We hadden gister-avond dan ook een paar uur met elkaar gesproken, en heb dan ook geprobeerd een antwoord te krijgen als: "Het ligt aan jou" of "Ik vond het niet gezellig" of zoiets in die zin.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:40 schreef babipangang het volgende:
vraag me af of het wel met bindingsangst te maken heeft. Misschien is ze wel afgeknapt op iets tijdens jullie afspraakje, wat ze moeilijk vind om te vertellen. Bindingsangst lijkt mij geen reden om iemand die echt leuk is te dumpen.
lol..quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Dunnoanymore het volgende:
[..]
Haar langste relatie was dan ook maar 1,5 weken.
Dat mag geen relatie genoemd worden. Dat is kalverliefde...quote:
Ja vind ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 16:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat mag geen relatie genoemd worden. Dat is kalverliefde...
Ik denk dat ze niet eerlijk tegen je durft te zijn en het daarom maar op bindingsangst gooit. Lekker makkelijk en niemand wordt persoonlijk aangevallen/gekwetst.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:47 schreef Dunnoanymore het volgende:
Natuurlijk dacht ik ook al, nadat ze zei dat ze het uit wilde maken, misschien ergens op afgeknapt zou zijn, maar dat is volgens haar dus niet zo. Ze komt dan ook meteen met haar bindings-angst aan.
Ikzelf ben 19, zij is 18.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef Arriviste het volgende:
Mag ik trouwens vragen hoe oud jullie zijn?
Lees: Na een paar maanden ging het uit met haar neukvriendje en komt ze weer bij jou aankloppen.quote:Na een paar maanden zeiden we niks meer tegen elkaar, tot ~9 maanden geleden.
We praatten een beetje, en ik kwam erachter dat ze me al vanaf het aller-begin leuk vond [Had ze ook toegegeven].
Serieus graag... Anders mag je een enkel ticket kopen naar KLB of ONZ.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:09 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Lees: Na een paar maanden ging het uit met haar neukvriendje en komt ze weer bij jou aankloppen.
Door de jongens uit mijn verleden is mijn muur juist hoger en dikker geworden. Ik heb ontzettend veel pech gehad op dit gebied. Dus nee, mijn bindingsangst ben ik niet kwijt geraakt. Het is in de loop der jaren juist toegenomen. Maar het gaat nu niet over mij.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:18 schreef Dunnoanymore het volgende:
Trouwens @Arriviste, mag ik aannemen dat je dan een beetje of het merendeel van je bindings-angst kwijt bent, doormiddel van je vriend, omdat je jezelf pushte?
Ik kan jou wel van je bindingsangst afhelpenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:30 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Door de jongens uit mijn verleden is mijn muur juist hoger en dikker geworden. Ik heb ontzettend veel pech gehad op dit gebied. Dus nee, mijn bindingsangst ben ik niet kwijt geraakt. Het is in de loop der jaren juist toegenomen. Maar het gaat nu niet over mij.
Mijn punt is dat wanneer iemand met bindingsangst echt heel erg gek op iemand is, dit echt wel min of meer aan de kant kan zetten. Je gaat diegene daar niet voor afstoten. Wanneer je iemand ontmoet waar je al je eisen voor laat vallen, zet je ook je bindingsangst daarvoor opzij.
Maar aan de andere kant moet je goed in je achterhoofd houden dat iedereen anders in elkaar zit en dus ook anders op situaties reageert. Ik vertel je slechts wat ik zou doen en hoe ik erover denk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |