Niet? nou ja zegquote:Op zondag 13 februari 2011 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was het niet.... Ik heb je adres niet, daarbij ben je mijn vriendje niet
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een smsje ofzo met Fijne valentijnsdag
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat?
Ik vergeet je heus niet hoor
PM je adres maar, dan stuur ik je er 1.
Ook hoiquote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
Kinderboerderij met speeltuin![]()
en wat bestaan er veel onopgevoede kutkinderen zeg![]()
Hoiquote:
Iedereen deed hoi en ik nietquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
Kinderboerderij met speeltuin![]()
en wat bestaan er veel onopgevoede kutkinderen zeg![]()
Hoiquote:
14 jaar. Je krijgt nog wat te stellen met Koenquote:
Toch niet zo moeilijkquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
14 jaar. Je krijgt nog wat te stellen met Koen
Ja als ik de jeugd nu al niet snapquote:Op zondag 13 februari 2011 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
14 jaar. Je krijgt nog wat te stellen met Koen
quote:
In ONZ gebruikt iedereen hetquote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als ik de jeugd nu al niet snap
Ach, wat is niet snappenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als ik de jeugd nu al niet snap
Was ook heel tof, als je door de vaderrrrrrrrrrrrrrrs en moederrrrrrrrrrs heen kunt kijken die hun Emily en Therese liever niet vies willen hebbenquote:
En zo hoort hetquote:Op zondag 13 februari 2011 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was ook heel tof, als je door de vaderrrrrrrrrrrrrrrs en moederrrrrrrrrrs heen kunt kijken die hun Emily en Therese liever niet vies willen hebben![]()
Thijs gooide zand in zijn eigen nek, zo zijn kleren in![]()
En hij had een zwarte zandsnotveeg![]()
Dat is nog eens buitenspelen
Vreselijk dat soort mensenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was ook heel tof, als je door de vaderrrrrrrrrrrrrrrs en moederrrrrrrrrrs heen kunt kijken die hun Emily en Therese liever niet vies willen hebben![]()
Thijs gooide zand in zijn eigen nek, zo zijn kleren in![]()
En hij had een zwarte zandsnotveeg![]()
Dat is nog eens buitenspelen
Nou inderdaadquote:
Meisjequote:
quote:
Heel naar ja, en zelf natuurlijk ook vet trendy zijn en vooral de zandbak niet in stappenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vreselijk dat soort mensenDie trekken hun kinderen dan "zondagse" kleren aan naar de speeltuin om er de hele tijd achteraan te rennen dat ze inderdaad vooral niet vies mogen worden
![]()
JeujHij heeft zich dus goed vermaakt?
Pgrquote:
Marijkjequote:
Mja naja noem me maar een n00b dan ik snapte het gewoon niet. Ik kom niet in ONZ dus wist niet wat het betekendequote:
Rocknijnquote:
Goenienadeeeequote:
Hey meisquote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja naja noem me maar een n00b dan ik snapte het gewoon niet. Ik kom niet in ONZ dus wist niet wat het betekende
Hoi Enfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |