Wel leuk voetbalquote:Op zondag 13 februari 2011 15:22 schreef RethXoth het volgende:
Pffff wat waren dat even een paar zenuwslopende minuten zeg op het eind!
Klopt, maar hij haalt ook een aantal keer de bal goed weg.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Enoh raakt nog steeds elke bal kwijt. Ik snap niet waarom mensen daar overheen kijken. Dankzij hem bijna 2 tegengoals.
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
Jan van Halsjt, zjulksj een fijne analisjt.
Lekker objectief is hij ook altijdquote:Op zondag 13 februari 2011 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
Jan van Halst, zulks een fijne analist.
Vind ik dus wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker objectief is hij ook altijd
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
Jan van Halst, zulks een fijne analist.
U maakt een omelet hamlap?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor hé, beenham. Die moet je toch eerst dichtroosteren en dan 1 uur op laag vuur laten staan met af en toe omdraaien?
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor hé, beenham. Die moet je toch eerst dichtroosteren en dan 1 uur op laag vuur laten staan met af en toe omdraaien?
Ik weet niet, eet geen varkensvlees.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Bereid me alvast voor, lees me ook alvast in over hoe je het best een hamlap kan vangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |