Ze hebben meer zwarte nudies. Slim Jim en Tube Kellyquote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind skinny's echt mooi
Maar wil die pas gaan dragen als ik echt ben afgevallen
Zit te googlen maar kom tot nu toe enkel maar zwarte skinny's tegen. Alle bootleg cuts zijn blauw.
Gewoon straight gelukkig, met taper had hij te skinny voor me geworden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef T_Fuff het volgende:
Daar zie ik lichtjes wat electric blue! Hoe is de fit? Met taper of straight ?
True, maar mijn 0201 ging zooo lekker.quote:
Volgens mij is dat al tijden zo, als het niet al vanaf het begin is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef One_conundrum het volgende:
Nudie ook al aan de Selvedge coin pockets? Zo lelijk
Een collega had een Peek-A-Boo selvage op zijn backpocketsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al tijden zo, als het niet al vanaf het begin is.
Hidden/Peek-A-Boo Selvage FTW!
Die eerste zit net zo strak als mijn edwin...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
peek a boo is wel cool ja.
http://www.denimarchive.com/2011/02/28/rogue-territory/
http://www.denimarchive.com/2011/02/12/rogue-territory-stanton/
de Stanton is trouwens ook wel een mooi broekje @ 190 dollar. Jammer dat dat nog importeren enzo wordt...
Nee jammer genoeg niet... terwijl het best een toffe broek was.. Ik zal er eens naar vragen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef One_conundrum het volgende:
haha, dan wist die gast wrs niet eens wat selvedge was. Net als dat Replay dat nu heeft. Brrr
Chasin heeft wel toffe broeken hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef M1stral het volgende:
Chasin en toffe broeken? Dat is hetzelfde als Jack & Jones exclusief noemen.
En al zouden ze al weten dat het selvage is, dan vraag ik me nog af of ze ook weten wat de functie ervan is... Haha.
Uiteraard, had ik nu geen zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |