Volgens mij zijn alleen de cuts echt hetzelfde, denimkarakteristieken zijn verschillend. Copper Label word gemaakt van katoen dat ook in dressshirts gebruikt word van Momo. En de Copper Labels zijn mooier afgewerkt, denk aan buttons, rivets, patch en painted pocketlining en waistband.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef don-diablo het volgende:
M1stral wat is het verschil tussen een copper label en de standaard European 003? Prijs is hetzelfde bij tdn zag ik.
De accenten zijn idd net wat strakker, maar vind de kleur van het denim itt Europe label wat minder. De EL spreekt me in dat opzicht wat meer aan. De copper is me net wat te blauw, blauw. Lastig te verwoordenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de cuts echt hetzelfde, denimkarakteristieken zijn verschillend. Copper Label word gemaakt van katoen dat ook in dressshirts gebruikt word van Momo. En de Copper Labels zijn mooier afgewerkt, denk aan buttons, rivets, patch en painted pocketlining en waistband.
En als ik me niet vergis, zijn de Europe Labels alleen sanforized in tegenstelling tot one wash in de Seto Sea.
Ik weet niet of je de Copper Label IRL gezien hebt, maar zo niet dan raad ik je toch aan het te doen. Blauw op die broek is prachtig!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De accenten zijn idd net wat strakker, maar vind de kleur van het denim itt Europe label wat minder. De EL spreekt me in dat opzicht wat meer aan. De copper is me net wat te blauw, blauw. Lastig te verwoorden
Irl is het altijd wat anders maar toch is die kleur niet wat ik zo wil. De standaard Europese doet me beduidend meer. Of de andere Europese die donkerblauw is.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de Copper Label IRL gezien hebt, maar zo niet dan raad ik je toch aan het te doen. Blauw op die broek is prachtig!
Het is lastig om uit te leggen maar de kleur van de standaard Europese lijn spreekt me gewoon wat meer aan. Lijkt idd wat op de vintage lijn zag ik en die vind ik gewoon wat mooier.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:23 schreef M1stral het volgende:
Wat is er dan met de kleur dat je niet aan staat? Gewoon nieuwsgierig hoor... Ikzelf heb overigens toen niet voor een EL gekozen, simpelweg omdat ik de originele lijnen al kon, voordat de EL geintroduceerd werd, welke overigens speciaal voor Europa vervaardigd is. En ik vind eerlijk gezegd dat de EL veel weg heeft qua kleur van de Vintage lijn, waarvan ik dus al een 0201 heb.
Enige broekje van Momotaro dat ik nu nog wel zou willen hebben is de Context x Momotaro Collab, maar daar moet ik even voor sparen... En ze accepteren alleen Paypal, iets dat ik niet graag gebruik.
Als 32 perfect zit zou ik een 32/36 of 32/34 nemen, ligt eraan hoe lang je inseam normaal is.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef Chapelle het volgende:
Thanks. Unsanforized zal t/m de 10% krimp zijn, dat maakt een aardig verschil. Zou het dan een goede keuze zijn om 32/34 te pakken? Iets te lang nog na het soaken is geen probleem (kleermaker/cuff omslaan), maar de waistmaat baart me wel een beetje zorgen. Een J&J 32" past me echt per-fect, veel kleiner moet het ook niet worden, een 34" is dan weer lelijk groot.
edit: Is de opgegeven waistmaat trouwens na het krimpen? Dus een 32 in het label die van 36" naar 34" krimpt?
http://www.endclothing.co.uk/edwin-ed-55-relaxed-jean.htmlquote:
Wat ik daarvan gezien had was niet zo indrukwekkend..quote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Op een budget de laatste tijd maar wou toch een broek erbij halen: iemand ervaring met die raw's van de h&m? Ik vraag me af welke size ik nodig hebt. Normaal is slim fit iets te nauw voor me.
Durf je niet via internet te bestellen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Levis zijn altijd zo kleppe overpriced in de EU, Cheap Monday zal ik ff naar kijken maar die hebben meestal zo'n lompe pasvorm.
Ze hebben meer zwarte nudies. Slim Jim en Tube Kellyquote:Op maandag 28 februari 2011 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind skinny's echt mooi
Maar wil die pas gaan dragen als ik echt ben afgevallen
Zit te googlen maar kom tot nu toe enkel maar zwarte skinny's tegen. Alle bootleg cuts zijn blauw.
Gewoon straight gelukkig, met taper had hij te skinny voor me geworden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef T_Fuff het volgende:
Daar zie ik lichtjes wat electric blue! Hoe is de fit? Met taper of straight ?
True, maar mijn 0201 ging zooo lekker.quote:
Volgens mij is dat al tijden zo, als het niet al vanaf het begin is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef One_conundrum het volgende:
Nudie ook al aan de Selvedge coin pockets? Zo lelijk
Een collega had een Peek-A-Boo selvage op zijn backpocketsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef M1stral het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al tijden zo, als het niet al vanaf het begin is.
Hidden/Peek-A-Boo Selvage FTW!
Die eerste zit net zo strak als mijn edwin...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef One_conundrum het volgende:
peek a boo is wel cool ja.
http://www.denimarchive.com/2011/02/28/rogue-territory/
http://www.denimarchive.com/2011/02/12/rogue-territory-stanton/
de Stanton is trouwens ook wel een mooi broekje @ 190 dollar. Jammer dat dat nog importeren enzo wordt...
Nee jammer genoeg niet... terwijl het best een toffe broek was.. Ik zal er eens naar vragen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef One_conundrum het volgende:
haha, dan wist die gast wrs niet eens wat selvedge was. Net als dat Replay dat nu heeft. Brrr
Chasin heeft wel toffe broeken hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef M1stral het volgende:
Chasin en toffe broeken? Dat is hetzelfde als Jack & Jones exclusief noemen.
En al zouden ze al weten dat het selvage is, dan vraag ik me nog af of ze ook weten wat de functie ervan is... Haha.
Uiteraard, had ik nu geen zin in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |