Dat zat aan de binnenzijde toch? Ik bedoel aan de buitenzijde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja er zat al zo'n patch/stuk stof over de gehele scheur. Maar die zaten dus niet vast met draad. En omdat ik niet zo handig ben met naald en draad zou vastlijmen/stijken ofzo makkelijker zijn....
Nice.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef M1stral het volgende:
Kleine update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt niet zo, haha.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:39 schreef don-diablo het volgende:
Lijkt dat zo of gaan die knieën echt hard?
Wat doe je er dan mee dat ze nu al zo vaal zijn? Bij mij gaat het een stuk langzamer (wat ik nu even niet erg vind)quote:
^ Dit...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:11 schreef T_Fuff het volgende:
Ik geloof dat m1stral cv-monteur o.i.d. als beroep uitoefent toch? Veel op knieën zitten.
Dat had ik nog onthouden, maar dacht dat je je momo's niet tijdens werk aan zou doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
^ Dit...
Ja, CV-monteur inderdaad. Veel geknie en zitten in rare en soms onmogelijke posities en heel veel trappen lopen per dag. Goed voor de knieen en combs, haha.
Alleen radiatorwater en hittebestendige kit is niet zo fijn.
APCquote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef BigSmurf het volgende:
Zag vanmiddag een gast lopen met een enorm afgedragen Nudie op het station van Breda, volgens mij een RR. Danm, dat ding was vet, jammer dat ik er geen foto of iets dergelijks van heb.
Vroeg me trouwens later in de trein af, wat zijn nou jeans die echt heel snel faden vergeleken met de rest? M'n Edwin fade bijvoorbeeld wel redelijk, maar niet overdreven snel, en m'n AJ DDO is helemaal lastig te breken.
Da's toch jammer dat ie dicht was dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
APCDaarom wil ik nog een NS, maar laatst in Antwerpen was de APC winkel dicht. Was nog geen eens sluitingstijd of wat dan ook. Wou even de denim checken en evt de fit zien en alles, maar denk dat ik toch maar ga sparen voor wat 'beters'
Mijn voorkeur gaat nu ook idd uit naar een straight fit zoals de AJ en daarom hoef ik in feite eerst even geen NS.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Da's toch jammer dat ie dicht was dan.
Ik zou stiekem nog wel een sneller fadende jeans willen hebben, en dan een beetje in het model van een AJ, echt straight dus, geen slim model.
Het lijkt wel alsof alle snel fadende jeans allemaal slim of skinny zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat nu ook idd uit naar een straight fit zoals de AJ en daarom hoef ik in feite eerst even geen NS.
Das logisch, want een skinny wordt meer belast.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof alle snel fadende jeans allemaal slim of skinny zijn.
De rest hier en ik ook welquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef M1stral het volgende:
Dan ben ik benieuwd hoe het mijn G007 afgaat als ik die aantrek
Combs en whiskers vormen zowiezo vrij makkelijk hoor, daar hoef je echt niet heel veel voor te doen. Perfecte voorbeeld hiervan is iGiT. een member op SuFu die dus de hele dag alleen maar op zijn reet zit en de ziekste combs heeft die je maar kunt bedenken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben m'n AJDRS sinds ik em heb (19 nov.) bijna dagelijks aan het dragen. Gemiddeld zo'n 5 a 6 dagen per week, maar het denim wordt niet zo zwaar belast.
Handig om te weten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef bokkepoot het volgende:
N&F is wel nice.. Ik moet ooit ook nog eens een Slim guy hebben..Ze schijnen hetzelfde te zitten als de AJ van nudie..
Welke zou jij nemen dan. Indigo selvage bijvoorbeeld. Twijfel trouwens wel over model, weird guy of slim. Die low rise zint me enerzijds wel anderzijds niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef bokkepoot het volgende:
N&F is wel nice.. Ik moet ooit ook nog eens een Slim guy hebben..Ze schijnen hetzelfde te zitten als de AJ van nudie..
Ik zou alleen geen black selvage halen als je dikke fades wilt... Black denim is altijd een tikkel lastiger en taaier
Als ik de foto's bekijk van die jeans lijkt hij toch slimmer dan een AJ? Is wel echt heel nice.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:56 schreef bokkepoot het volgende:
Weird Guy heeft een taper met als resultaat dat de leg opening kleiner is dan die van een Skinny Guy, het is NF's slimste cut.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:20 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Welke zou jij nemen dan. Indigo selvage bijvoorbeeld. Twijfel trouwens wel over model, weird guy of slim. Die low rise zint me enerzijds wel anderzijds niet.
quote:I'd say the Weird Guy is more like the Grim Tim: Lower rise, a more obvious taper than the AJ. Maybe the WG's a bit looser in the calves, though.
Here's the BIG measurements between my two pairs:
AJDDO 30X32:
Waist: 16.75"
Rise: 10.5"
Back Rise: 15.5"
Thigh: 11.5"
Knee: 8.75"
Leg opening: 8"
Inseam: 33"
Slim Guy Dry Black Selvage 30:
Waist: 16.75"
Rise: 10.5"
Back Rise: 15"
Thigh: 12"
Knee: 8.5"
Leg Opening: 8.25
Inseam: 33"
The AJ's got a lower yolk, but overall the fit doesn't feel *that* different when they're on.
Quote Originally Posted by zeroordie View Post
how would you size for the N&F skinny and weird guy?
I find that, compared to nudies, they run a size bigger. So a size 30 would equal a size 31 nudie.
Ik zou sowieso voor de Slim guy gaan.. maar dat komt omdat ik meer een straight/slim persoon ben..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:20 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Welke zou jij nemen dan. Indigo selvage bijvoorbeeld. Twijfel trouwens wel over model, weird guy of slim. Die low rise zint me enerzijds wel anderzijds niet.
Je hebt 32 in ald?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:11 schreef T_Fuff het volgende:
Ja die slim guy spreekt me ook meer aan, qua onderbenen dan. Ik zal eens rondkijken, zijn leuke denims. Ik laat het weten welke ik bestel.
True size is 34, rekening houden met strecht en 33 doen of true to size bestellen
Koop ze allemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:30 schreef T_Fuff het volgende:
Zie nu ook die artist denim weer en ze zijn bestelbaar. Iets duurder dat wel maar mooie denim, erg mooi. Ook op caliroots Aajja denim, ziet er ook tof uit!
Wat is het toch lastig hè
Misschien gewoon bij n&f blijven haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |