Tja, maar dit heeft weinig met downsizen te maken... Meten is weten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Ja en meestal zijn die maten Vanity sized
Dus een 34 is eigenlijk een 32 etc..
Dat is zkr zo, maar als Kasanova_ altijd een 30 neemt zonder sizetabels te bekijken of te meten dan heeft het geen zinquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tja, maar dit heeft weinig met downsizen te maken... Meten is weten.
Ik heb tweemaal die fout gemaakt. Heb twee AJ's liggen (32 en 31 waist) die nu te wijd zijn en ik nog moet verkopenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:12 schreef BigSmurf het volgende:
Vanmorgen m'n AJ gepast na het soaken, hij is wel iets gekrompen, maar helaas nog steeds te wijd...
Denk toch dat ik hem ga verkopen en een kleinere waistmaat ga halen. Zonde, maar goed, wel geleerd dat ik voortaan toch moet downsizen qua waist.
Wassingen en lengtes daarvan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb tweemaal die fout gemaakt. Heb twee AJ's liggen (32 en 31 waist) die nu te wijd zijn en ik nog moet verkopen
Ik wil graag onze excuses aanbieden voor het volgende:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef JopJuh het volgende:
Bestelling gedaan: http://www.tenuedenimes.c(...)-tellason-no2-30-34/
Lees al een tijdje mee, nu eindelijk ook maar weer eens mooie nieuwe jeans gekocht.
Veel geld, hopelijk is het het waard. Fit pics zodra ik hem heb.
What the fuck... DIt vind ik eigenlijk ronduit schandalig. Je plaatst een order en bevestigd deze en achteraf word deze door de verkopende partij geannuleerd. Dat mogen ze bij TdN wel wat beter inventariseren dan, denk ik zo.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:24 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Ik wil graag onze excuses aanbieden voor het volgende:
Je bestelling van de Tenue de Nîmes x Tellason Nº2 (30 / 34) moeten we helaas annuleren. Je order werd vrijdagnacht geplaatst en deze bestelling werd zaterdagmiddag pas behandeld.
Spijtig genoeg is de volgende zaterdagochtend de laatste maat 30 op de Elandsgracht verkocht en is deze zodoende niet meer op voorraad.
Je zou eventueel ook nog naar andere opties betreffende die er007 kunnen kijken. Ik weet dat TdN er meerdere aanbied. Eventueel zou je zelfs nog voor een Copper Label kunnen gaan (G007)quote:Toen zag ik dus deze twee:
http://www.tenuedenimes.c(...)d-famous-skinny-guy/ maar die is niet meer in mijn waist maat te vinden.
en
http://www.tenuedenimes.c(...)-tight-fit-straight/ maar die lijkt praktisch zwart.
Ook de GT Dry Red Selvage is er alleen nog een rare maten.
Zuur, nu zoek ik dus eigenlijk iets anders, ook met een zelfde soort fit (mag evt best iets slimmer). Mensen nog tips, inclusief linkjes of winkels evt. ?
Tnx, overwoog eventueel ook een 701 te halen, alleen de verhouding waist t.o.v. van knee en leg etc houden me beetje tegen. Wil ik mezelf er enigzins inpassen moet ik een waist van 39 of 40 hebben in de hoop dat die uitloopt. Alleen is de rest van de maten dan vrij wijd.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef M1stral het volgende:
Je zou eventueel ook nog naar andere opties betreffende die er007 kunnen kijken. Ik weet dat TdN er meerdere aanbied. Eventueel zou je zelfs nog voor een Copper Label kunnen gaan (G007)
(http://www.nordicdenimhouse.com even de mailinformatie opzoeken en Taavi een mailtje sturen, hij kan alles van Momotaro importeren en je hoeft geen importtax te betalen, daar hij het eerst naar Noorwegen/Zweden over laat vliegen)
Ik zou overigens qua fit niet heel veel slimmer gaan, tenzij je bloed uit je oren wilt hebben spuiten. De 007 serie is gemaakt naar het 0705 silhouette van Momotaro en is één van de "slimste" jeans op de markt. Alleen een Somet 008 is nog strakker (en wellicht de Cure van APC)
Bij de ER007 is de waist beter in verhouding met leg etc. Als ik een 0701 pak met een waist van 39 is die knee en leg opening veel wijder, vind ik jammer.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef M1stral het volgende:
Als je bang bent te weinig ruimte te hebben in het topblock (dus van waist tot thigh), dan raad ik je aan even naar de 0201 te kijken. Deze heeft een iets ruimer topblock en een kleine taper, waardoor het uiteindelijk toch een slim fittende straight cut is.
Overigens, als de measurements van een 0701 je tegen houden, waarom heb je dan in eerste instantie nog gekeken naar de ER007? Die is nog slimmer.
1. Eens, is idd lastig beoordelen. Passen zou ideaal zijn, misschien toch maar eens naar Amsterdam.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef M1stral het volgende:
Oh zo, ja... de 007 heeft inderdaad een smallere hem inderdaad. Maar het gaat om het totaalplaatje he. Je kunt een fit niet beoordelen op twee eikpunten (in dit geval knee en leg opening).
En is de ER niet sanforized, in tegenstelling tot de 0701? Dat zou betekenen dat measurements zowiezo vertekend zijn, omdat de 0701 nog ongeveer een hele maat krimpt in de waist en 2 tot 3 in de lengte.
Heb ik met mijn Edwin totaal geen last van, zelfs in het begin niet, en toen kon ik amper de knoop dichtkrijgen. Misschien toch nog wat verder uitlopen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:34 schreef T_Fuff het volgende:Met mn Edwin glij ik nog steeds heen en weer op mijn zadel
Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben, dat die zo strak zit dat je niet lekker met je billen op het zadel kan 'plakken' ?
Haha, zelfs mijn APC zit niet zooo strak. Knoopsgat is nu wat kapot trouwens. Maar even laten maken deze weekquote:[b] Op dinsdag 8 maart 2011 18:34 Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben, dat die zo strak zit dat je niet lekker met je billen op het zadel kan 'plakken' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |