1 2 3 4 5 6
Mind explorer
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef TX het volgende:
Je bent verliefd op een leuke man en je gaat met hem naar bed. Dan opeens kom je er achter dat hij slechts een sok in zijn boxer draagt en eigenlijk een micropenis heeft (volgens mij kleiner dan 10 cm stijf). OF je bent verliefd op een leuke meid die eruitziet alsof ze op zijn minst een B heeft. Dan doet ze haar bh uit en ze blijkt helemaal plat (met alleen van die grote tepels...). De BH was een push up bh met vulling! (Sommigen kennen dat gifje wel van een meisje die precies hetzelfde heeft)

Hoe reageer je? Zou je bij zo iemand blijven? Geen borsten lijkt me minder erg dan een micro penis om eerlijk te zijn, maar ik ken zat mannen die borsten wel degelijk belangrijk vinden - zolang ze die maar heeft, het hoeft geen D cup te zijn.
Borsten boeit me niet zo, ik heb vriendinnen gehad met een cupmaat varierend van A tot cup DD en alles wat daartussen valt. Heb wel een keer een vriendin gehad die een wat opvullende BH had maar dat was niet zo'n punt vond ik :)

Een micropenis kan ik niet over oordelen, ik date geen mannen maar lijkt me vervelender of in elk geval lastiger dan een kleine cupmaat :P

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'

1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:49 schreef Monco10 het volgende:
afknappen op iemands maat penis of tetten, mijn god hoe triest kun je zijn,
Inderdaad. Als je sommige reacties leest zou je spontaan niks meer durven ondernemen bij andere mannen/vrouwen. Ik heb zeker geen micropenis (onder de 10 cm stijf) maar heb ook zeker geen vleeslul van 18 cm. Als je me daarvoor alleen uitkiest als vrouw hoef ik je niet eens.
Mijn doos is niet zwart.
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef widmfan7 het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je sommige reacties leest zou je spontaan niks meer durven ondernemen bij andere mannen/vrouwen. Ik heb zeker geen micropenis (onder de 10 cm stijf) maar heb ook zeker geen vleeslul van 18 cm. Als je me daarvoor alleen uitkiest als vrouw hoef ik je niet eens.
jullie gaan allemaal aan de OP voorbij, het gaat hier namelijk WEL over een micropenis |:( Er zit een wereld van verschil tussen een micropenis (kleiner dan 3,8cm) en een penis vanaf 10cm.

*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano

knucklehead mcspazatron
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 04:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja...soms lijkt 't er op dat een vrouw minder voor de man kiest en meer voor z'n portemonnee :P
En formaat lul.

why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!

1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef RianaLuna het volgende:
Ik was bij mijn derde vriendje plat,(a75) en ik droeg nou niet echt modieuze kleding waardoor ik alleen maar platter leek. Hij kneep ook een keer in mijn tiet en zei:"Oh er zit dus nog wel wat?" Ik kon wel door de grond zakken.
sorry hoor maar... jezus wat een eikel...

There are three things that smell like fish!

1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef widmfan7 het volgende:

[..]

Is 18cm niet ongeveer het gemiddelde?
Overal en nergens.
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef netflanders het volgende:

[..]

Zoiets.

With my pack on my back, down the road I will stray.

Götze'd!
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:40 schreef RianaLuna het volgende:
Ik was bij mijn derde vriendje plat,(a75) en ik droeg nou niet echt modieuze kleding waardoor ik alleen maar platter leek. Hij kneep ook een keer in mijn tiet en zei:"Oh er zit dus nog wel wat?" Ik kon wel door de grond zakken.

Nu een aantal jaar later ben ik blij met mijn borsten en vriendjelief ook O+
-O-
Wat een kutstreek -O-

Niks mis met 75A :9

Brutal. Fucking. Metal.

knucklehead mcspazatron

[..]

Op Fok! ja. :')

1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:37 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nja ik neuk vrouwen aan lopende band en je weet dondersgoed als mij dat lullen nooit mooi zijn. Het zijn lullen. Maar ik stelde al dat als je een micro lul of geen tieten hebt, je gewoon geen relatie moet hebben. Iemand wil je dan enkel uit medelijden of omdat je "zo lief" bent, terwijl een meid bij een microlul met heimwee terug denkt aan r ex. Ik wil tieten zien shaken als ik iemand neuk, zo is het nu eenmaal. Voldoe je er niet aan of verberg je iets, dan schop ik je zonder pardon je bed uit :)
You're so pathetic! Er bestaat zeker geen liefde zonder seks? In jou ogen bestaat er volgensmij geen eens liefde. Moron!
Overal en nergens.
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef gertjetop het volgende:

[..]

You're so pathetic! Moron!
:')

Why are you so fuzzy?!

[..]

Wikipedia NL:

Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man. [2]

Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor. Mannen liegen soms over hun penislengte of ronden deze naar boven af.

Wikipedia EN:

While results vary across studies, the consensus is that the average erect human penis is approximately 12.915 cm (5.15.9 in) in length with 95% of adult males falling within the interval (10.7 cm, 19.1 cm) or (4.23 in, 7.53 in).[27][28][29] The typical girth or circumference is approximately 12.3 cm (4.84 in) when fully erect. The average penis size is slightly larger than the median size (i.e., most penises are below average in size).

De meeste mannen hebben dus nergens last van.

"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard

Een penis moet minstens 18 cm zijn, is algemeen bekend. Anders voelt de vrouw er niks van, genieten zit er dan niet in voor de vrouw.
Rustige jongen
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:03 schreef Marlan het volgende:
Een penis moet minstens 18 cm zijn, is algemeen bekend. Anders voelt de vrouw er niks van, genieten zit er dan niet in voor de vrouw.
Daarom. Ik denk dat meeste vrouwen zulke sukkeltjes hun bed gewoon uitschoppen . Klinkt naar, maar zo is de praktijk.
Ik schop ook meiden eruit met een dubbele rug of met een uitgelebberde kut, dus dat compenseert dan wel ;)

Michielos topics zijn als het eten van oesters.

Links is k*t
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 04:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja...soms lijkt 't er op dat een vrouw minder voor de man kiest en meer voor z'n portemonnee :P
Klopt. Al is het wel een beetje leeftijd gebonden.
Vrouwen tot 25-30 vinden uiterlijk nogal belangrijk. Daarna gaat dat over in rijkdom/status/materialisme.

Weet er alles van.

Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.

Overal en nergens.
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

Daarom. Ik denk dat meeste vrouwen zulke sukkeltjes hun bed gewoon uitschoppen . Klinkt naar, maar zo is de praktijk.
Ik schop ook meiden eruit met een dubbele rug of met een uitgelebberde kut, dus dat compenseert dan wel ;)
Eerlijk = eerlijk.

Rustige jongen
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:12 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Eerlijk = eerlijk.
ja en terecht. Vrouwen zijn zulke hypocriete wezens dat ik het enkel rechtvaardig vind om dit te doen. OOOOH JE PIEMEL IS 1MM TE KLEIN.. NOU DAN WIL IK JE NIET HOOR.. en dan wel janken als ik hetzelfde doe, flikker toch op :D

Wat willen jullie wat jongens met een kleinere of zelfs gemiddelde lul dan doen? 1000000 euro;s uitgeven aan chirurgie? Allemaal zogenaamde wondermiddeltjes halen die niet werken? Vind je de jongen wel echt leuk of wil je enkel aan zijn lul zuigen? De aap komt weer uit de mouw. Ooh en doe geen moeite, ik heb geen micropenis :') :D

Links is k*t
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:14 schreef Michielos het volgende:

[..]

ja en terecht. Vrouwen zijn zulke hypocriete wezens dat ik het enkel rechtvaardig vind om dit te doen. OOOOH JE PIEMEL IS 1MM TE KLEIN.. NOU DAN WIL IK JE NIET HOOR.. en dan wel janken als ik hetzelfde doe, flikker toch op :D

Wat willen jullie wat jongens met een kleinere of zelfs gemiddelde lul dan doen? 1000000 euro;s uitgeven aan chirurgie? Allemaal zogenaamde wondermiddeltjes halen die niet werken? Vind je de jongen wel echt leuk of wil je enkel aan zijn lul zuigen? De aap komt weer uit de mouw.
Iedereen heeft tegenwoordig een grotere bek en dikkere plaat voor de kop gekregen. "Ik wil, dus ik verlang".
En men steekt elkaar aan.

Allemaal egoïstisch eigenbelang (ik weet, dubbelop. Maar zo erg is het dus ook)

Rustige jongen
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:16 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Iedereen heeft tegenwoordig een grotere bek en dikkere plaat voor de kop gekregen. "Ik wil, dus ik verlang".
En men steekt elkaar aan.

Tja, zoals ik zei. Ik heb er om die reden geen enkele moeite mee om meiden de deur te wijzen. Boontje komt om zijn loontje, laten we maar zeggen :)

Links is k*t
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Michielos het volgende:

[..]

Tja, zoals ik zei. Ik heb er om die reden geen enkele moeite mee om meiden de deur te wijzen. Boontje komt om zijn loontje, laten we maar zeggen :)
"Ja maar hunnie"

Way to go. Het word alleen maar erger. Respect is er allang niet meer. En diegene die het er wel telkens over hebben kopiëren dat gedrag van kloteprogramma's zoals GTST etc. omdat het daar zo leuk uitpakt.

Gewoon
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, inderdaad want alle vrouwen zijn hetzelfde. :O

Wat een dom gelul :)

Verder mag je (in de zin van: iedereen) afwijzen om de meest domme redenen. Dat is allemaal aan iedereen zelf te bepalen. Al maakt dat dan weer wel dat anderen je een oppervlakkige lul of trut kunnen vinden.

I'm just a Soul whose Intentions are Good

Overal en nergens.
13s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Verder mag je (in de zin van: iedereen) afwijzen om de meest domme redenen. Dat is allemaal aan iedereen zelf te bepalen. Al maakt dat dan weer wel dat anderen je een oppervlakkige lul of trut kunnen vinden.
Als je duidelijk weet wat je wil is dat eigenlijk alleen maar een pluspunt voor jezelf.

knucklehead mcspazatron
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:03 schreef Marlan het volgende:
lolwut? :')

Rustige jongen
13s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

In essentie zijn alle vrouwen hetzelfde. Ze hebben HOPELIJK tieten en een kut (en geen dubbele rug). In essentie zijn ook alle mannen hetzelfde. Ze hebben hopelijk een lul en worden als deze 1mm te klein is afgewezen. Tja, tis bij een vriend gebeurd en toen sleogen bij mij de stoppen door. Sorry maar helaas :)

knucklehead mcspazatron
Ach, vrouwen die alleen in een penismaat een succesvolle relatie zien zijn oppervlakkige tutjes waar je je beter niet mee kan inlaten.

Gewoon
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef Michielos het volgende:

[..]

In essentie zijn alle vrouwen hetzelfde. Ze hebben HOPELIJK tieten en een kut (en geen dubbele rug). In essentie zijn ook alle mannen hetzelfde. Ze hebben hopelijk een lul en worden als deze 1mm te klein is afgewezen. Tja, tis bij een vriend gebeurd en toen sleogen bij mij de stoppen door. Sorry maar helaas :)
Ja hoor, nou wordtie nog mooier... :D
Doe nou niet alsof je geen oppervlakkige lul bent, of alsof dit is veroorzaakt door anderen :D Dat komt echt niet door één vriend een slechte ervaring heeft met één dame. Laat staan dat hierdoor jouw stoppen doorsloegen... :')
Zowel, dan ga je het nog erg moeilijk krijgen in het leven.

En wat is dat gelul over "in essentie" en vervolgens "hopelijk". Ik heb zelden zoveel onzin in zo weinig zinnen gelezen :D

Ik durf te beweren dat je vrij weinig over me weet te vertellen, dat dan op die "essentie" van me zou moeten slaan... :N ;( :P :D

Rustige jongen
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:41 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, vrouwen die alleen in een penismaat een succesvolle relatie zien zijn oppervlakkige tutjes waar je je beter niet mee kan inlaten.
eehr ELKE vrouw kijkt wel degelijk naar penis maat, hoe preuts en "normaal"ze zich ook voordoen. Die feel good stellingen slaan nergens op. Vrouwen kunnen kk hard zijn met die dingen en achter je rug om over je bedprestaties giebelen met de vriendenclub (je zou toch denken dat er 1 ervan preuts zou zijn en het niks zou boeien ofzo :') ). (ja , ook gebeurd bij friend van me).

Rustige jongen
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef djenneke het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof je geen oppervlakkige lul bent, of alsof dit is veroorzaakt door anderen :D Dat komt echt niet door één vriend een slechte ervaring heeft met één dame. Laat staan dat hierdoor jouw stoppen doorsloegen... :')

En wat is dat gelul over "in essentie" en vervolgens "hopelijk". Ik heb zelden zoveel onzin in zo weinig zinnen gelezen :D

Ik durf te beweren dat je vrij weinig over me weet te vertellen, dat dan op die "essentie" van me zou moeten slaan... :N ;( :P :D
Zodra ik je zie, ben je een open boek voor me.

Overal en nergens.
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef djenneke het volgende:

[..]

Zou je een micropenis accepteren bij je vriend?

Rustige jongen
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:45 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, maar op het internet is dit een pure ziel :')

Overal en nergens.
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:42 schreef Michielos het volgende:

[..]

eehr ELKE vrouw kijkt wel degelijk naar penis maat, hoe preuts en "normaal"ze zich ook voordoen. Die feel good stellingen slaan nergens op. Vrouwen kunnen kk hard zijn met die dingen en achter je rug om over je bedprestaties giebelen met de vriendenclub. (ja , ook gebeurd bij friend van me).
Vrouwen die over seks praten, ik stond laatst op de rookplek op school met een kliekje dames. Nou, constant zeemanstaal van hier tot ginder, terwijl ze er erg smaakvol uitzagen. :')

Overal en nergens.
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:45 schreef Michielos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, maar op het internet is dit een pure ziel :')
Hoe bedoel je pure ziel?

Rustige jongen
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:46 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hoe bedoel je pure ziel?
Dat ze op internet loopt te verkondigen hoe zuur dat is en dat zij heus niet zo is, terwijl ze zelf dondersgoed weet dat ze precies hetzelfde is als al die andere meiden die wel iemand met een micropenis afwijzen.

Hoeft allemaal niet. Ik ben ook goddelijk geschapen in alle aspecten en mijn vriendin is gewoon wat kleiner... 156 en een stel en lichaam die daarmee in proporties is. Ik ervaar het niet als een probleem.

Goed af en toe hoor ik wel eens wat gezeur over het feit dat het niet past en dat ze moet plassen, maar daar moet je gewoon doorheen prikken.
Rustige jongen
doorheen prikken ja... :')

Overal en nergens.
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat ze op internet loopt te verkondigen hoe zuur dat is en dat zij heus niet zo is, terwijl ze zelf dondersgoed weet dat ze precies hetzelfde is als al die andere meiden die wel iemand met een micropenis afwijzen.
Pure zielen, het ligt eerder aan de persoon of je daar in gelooft of niet.

Gewoon
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:43 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zodra ik je zie, ben je een open boek voor me.
sure :')

1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:45 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Geen idee. Ik denk het wel, maar het is achteraf lastig lullen he? Hij is mijn eerste vriend en we zijn al 15 jaar samen. Echte liefde en al die dingen meer. Maar ik beweer nergens dat ik zelf niet oppervlakkig ben of zou zijn.
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef Michielos het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet, he?

Rustige jongen
m.a..w wel zeiken op mij, maar precies hetzelfde zijn :') lekker dan :D

1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:00 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Wikipedia NL:

Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man. [2]

Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor. Mannen liegen soms over hun penislengte of ronden deze naar boven af.

Wikipedia EN:

While results vary across studies, the consensus is that the average erect human penis is approximately 12.915 cm (5.15.9 in) in length with 95% of adult males falling within the interval (10.7 cm, 19.1 cm) or (4.23 in, 7.53 in).[27][28][29] The typical girth or circumference is approximately 12.3 cm (4.84 in) when fully erect. The average penis size is slightly larger than the median size (i.e., most penises are below average in size).

De meeste mannen hebben dus nergens last van.
Haha, serieus - 13cm erect is het gemiddelde?

Nooit gerealiseerd tot dit topic dat ik met mijn 17.5cm zo goed toebedeeld ben. Dat maakt mijn dag goed.
Overal en nergens.
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:16 schreef netflanders het volgende:

[..]

Haha, serieus - 13cm erect is het gemiddelde?

Nooit gerealiseerd tot dit topic dat ik met mijn 17.5cm zo goed toebedeeld ben. Dat maakt mijn dag goed.
geslacht: Vrouw

Whut?

knucklehead mcspazatron
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Whut?
Vast een shemale. ;)

1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:16 schreef Maatregel het volgende:
Das wel waar, maar, ook al ben ik qua relatie heel los in, het oog wil ook wat.

En wat de cijfers betreft over dat 13cm de gemiddelde lengte is en 12cm de gemiddelde omtrek, ik weet niet of dat echt zo is...maar goed, misschien wel, misschien niet.

Misschien dat mannen die daar onder zitten gewoon wat stiller zijn?
En laten we eerlijk wezen, als je een kleinere hebt, is er bar weinig wat je daaraan kunt doen.
Ik ben gewoon blij dat ik dit probleem GODZIJDANK zelf niet heb!

En wat uiterlijk betreft, er is echt wel een bepaald uiterlijk wat ik eeecht verdomde aantrekkelijk vind, maar als een leuk iemand met een "matig" uiterlijk (sorrie, klinkt een beetje grof) interesse toont en die is wederzijds, zal ik zo iemand toch echt niet gaan afwijzen puur omdat ze geen perfecte maten heeft.

Een relatie is meer (veel meer!) dan alleen maar uiterlijk.
Het gaat bijvoorbeeld ook om leeftijd. Geregeld zie ik op straat zo'n waanzinnig mooie meid (:D :D :D) en denk ik "Daaar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten...rrrrrrrrrrrr"...en dan doet ze d'r mond open en begint te praten..... -_-

Nee hoor...jong ziet er wel leuk uit en zo, maar relatiemateriaal is 't voor mij in elk geval niet!
Links is k*t
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Das wel waar, maar, ook al ben ik qua relatie heel los in, het oog wil ook wat.

En wat de cijfers betreft over dat 13cm de gemiddelde lengte is en 12cm de gemiddelde omtrek, ik weet niet of dat echt zo is...maar goed, misschien wel, misschien niet.

Misschien dat mannen die daar onder zitten gewoon wat stiller zijn?
En laten we eerlijk wezen, als je een kleinere hebt, is er bar weinig wat je daaraan kunt doen.
Ik ben gewoon blij dat ik dit probleem GODZIJDANK zelf niet heb!

En wat uiterlijk betreft, er is echt wel een bepaald uiterlijk wat ik eeecht verdomde aantrekkelijk vind, maar als een leuk iemand met een "matig" uiterlijk (sorrie, klinkt een beetje grof) interesse toont en die is wederzijds, zal ik zo iemand toch echt niet gaan afwijzen puur omdat ze geen perfecte maten heeft.

Het gaat bijvoorbeeld ook om leeftijd. Geregeld zie ik op straat zo'n waanzinnig mooie meid (:D :D :D) en denk ik "Daaar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten...rrrrrrrrrrrr"...en dan doet ze d'r mond open en begint te praten..... -_-

Nee hoor...jong ziet er wel leuk uit en zo, maar relatiemateriaal is 't voor mij in elk geval niet!
Je probeert me eigenlijk te vertellen dat je alles neukt wat je lief aankijkt. Oversekst.
:)

Och liefde maakt blind.

fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

Links is k*t
7s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:32 schreef Beach het volgende:
Och liefde maakt blind.
En doof.

1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wat een onzin :D

Iedereen kan zien dat ik mascara op heb. :D
Een slechte leugenaar is ook een leugenaar ;)

Descending into the abyss.

1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:20 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Whut?
We zijn twee mensen op één account. Lui als de tyfus op de enige computer in ons huis.
Gewoon
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:00 schreef Michielos het volgende:
m.a..w wel zeiken op mij, maar precies hetzelfde zijn :') lekker dan :D
Ook dat heb ik niet gezegd.

Gewoon
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:38 schreef hexta het volgende:

[..]

Een slechte leugenaar is ook een leugenaar ;)
Ik heb nooit beweerd dat ik geen mascara opheb. Sterker nog, ik kom er openlijk voor uit :P

Overal en nergens.
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 14:16 schreef netflanders het volgende:

[..]

We zijn twee mensen op één account. Lui als de tyfus op de enige computer in ons huis.
Ik dacht serieus dat je schizofreen of zo was omdat je altijd zulke verschillende dingen zegt. :')

1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
...
...
...
ik kan dit wel beamen. Mijn vriendin vertelde me laatst ook dat ze overwoog om het uit te maken omdat ik er gewoon te knap uitzie. Ze gaat liever voor de gewone persoon omdat ze dan niet zo onzeker hoeft te zijn dat ik er met een ander er vandoor ga.

tja, daar zit je dan. Leuke manier om te horen dat je knap bent.
ISFP
9s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Copycat het volgende:
Een micropenis is geen optie weet ik uit eenmalige ervaring. Sorry.
Idem :{ Sorry idd, kan die arme gozer ook niks aan doen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."

1 2 3 4 5 6
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo