Zal bestquote:Op zondag 13 februari 2011 13:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Super vet en moooi gebouw
ze hebben zelfs dik theater daar binnen
Ha skatquote:
Snap ik, lijkt me wel tof om je eigen werk weer te zienquote:Op zondag 13 februari 2011 13:54 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yes![]()
Ik ben benieuwd naar de foto's
echt superr vet daar
Roda - Ajax over een half uur.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Under_Score het volgende:
goeiesmiddags.
verveel me, iemand tips?
14.gifquote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Roda - Ajax over een half uur.
\m/quote:Op zondag 13 februari 2011 14:04 schreef Redbaron het volgende:
ga bier drinken, beetje metal luisteren en natuurlijk keihard headbangen...
dan kom je de dag wel door
das waar, maar gaat ook vervelen in je eentje.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:04 schreef Redbaron het volgende:
ga bier drinken, beetje metal luisteren en natuurlijk keihard headbangen...
dan kom je de dag wel door
Vanmiddag om tien voor vier draait ie, geloof ikquote:Op zondag 13 februari 2011 14:11 schreef Under_Score het volgende:
hmmm, ik ben wel in de stemming voor een lesbische scene tussen portman en kunis
oh das ook een goed ideequote:Op zondag 13 februari 2011 14:19 schreef Redbaron het volgende:
de albert heijn is wel open vanmiddag, ga je daar milfjes kijken
misschien sla je er nog een aan de haak ook
Mijn speech weet Pauline ook nog welquote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb nog wel huiswerk wat je mag maken
Je mag zelf kiezen:
wijkbijeenkomst in Enschede (Boswinkel)
Toespraak (onderwerp staat vrij, moet 4-5 minuten duren)
Beleidsnotitie (over de WWB in Enschede)
Ik ga even kijken of ik 4-5 minuten vol krijg over waarom de reuzenpanda dood moetquote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn speech weet Pauline ook nog wel
Ging over een fictief kampioenschap van PSV
Presentatie gelukkig niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:25 schreef Under_Score het volgende:
ik kan me er niks bij voorstellen wat er komt kijken om zon bijeenkomst op pootjes te zetten.
gok dat je nodig hebt.
1, locatie
2, uitnodigingen
3, euh.. gespreksonderwerp voor de bijeenkomst
4, presentatie ( zal deel 2 van de opdracht wel zijn denk ik )
5, naborrel?
op boswinkel zitten een aantal verenigingen, zoals een drumband en een wijkcentrum die wel is bijeenkomsten houden voor leden enzo anders zou je een bijeenkomst van de wijkraad kunnen simuleren.
Gaat ze niet waarderenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik 4-5 minuten vol krijg over waarom de reuzenpanda dood moet
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:26 schreef Redbaron het volgende:
kampioenschap voor psv is voor dit seizoen idd fictie
ik gun ze de 2e plek van harten
ik denk het haast wel, het is een redelijk groot gebouw. en anders weet ik zeker dat de muziek vereniging ( DVS ) daar vlak achter met gemak 75 man kwijt kan.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Presentatie gelukkig niet.
Morgen maar eens voor de 5e keer proberen of ze in het Ni-je Terphoes de telefoon al eens op gaan nemen.
Ik moet 75 man kwijt kunnen, maar hun website geeft wat dat betreft vrij weinig info
vorig jaar?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn speech weet Pauline ook nog wel
Ging over een fictief kampioenschap van PSV
tjah, je vraagt d'r zelf omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |