ja kloptquote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef liek1980 het volgende:
oh sorry, ik vond het wel leuk eigenlijk...
Zal voortaan alleen tikken
jaaren geleden met bb deed ik ook verslagen maken (onder andere nick) maar toen mochten de fotos wel.
dus vandaar....
Nee hoor, niks sorry Liek,quote:Op maandag 14 februari 2011 15:27 schreef liek1980 het volgende:
oh sorry, ik vond het wel leuk eigenlijk...
Zal voortaan alleen tikken
jaaren geleden met bb deed ik ook verslagen maken (onder andere nick) maar toen mochten de fotos wel. dus vandaar....
Tuurlijk!! Graag zelfs.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik zin heb maak ik aan de hand van caps een soort streamverslag in het caps topic, dat mag toch wel gewoon?
Heel super dat je streamverslagen schreef, tot misschien een andere keer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef Lesterr het volgende:
Hee ik stop even met de verslagen. Hoop dat iemand het even overneemt?
Bye!
Weet je dat zeker? Ik heb nog niet meegemaakt dat alle vier de streams zo lang op het oog gingen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:22 schreef danaqui het volgende:
Er is net een streamlock geweest van bijna een uur.
Ik vond het gisteravond zo chaotisch met het zingen enzo, dat ik het helemaal vergeten benquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:31 schreef Lesterr het volgende:
haha. Ik deed het graag en het zal vast eens voorkomen dat ik er nog tijd voor heb. En ik ben trouwens blij dat er eindelijk iemand is die nu weer aan het schrijven is. Thanks charmed!
achjoh, gebeurde toch niet veel interessants.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het gisteravond zo chaotisch met het zingen enzo, dat ik het helemaal vergeten ben
Zo grote groep kakelende kippen is erg moeilijk te streamen, maar vanavond na half 10 ben ik er weer
quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
Hele dag weg geweest en kom vanavond thuis en denk nog even de streamverslagen lezen van vandaag. Dank voor jullie updates schrijvers van de streamverslagen![]()
Heb vanavond meegeluisterd en een verslag geschreven maar post het maar niet nav. een pm van iemand die vindt dat mijn ABN niet goed is. Degene die zich aangesproken voelt nu... hoop dat jij het verslag van vanavond heb geschreven en post. Ben er even klaar mee zo, je wil je best doen. Luister en versla graag 1 op 1 gesprekken maar zo heb ik er geen zin meer in.
Bedankt voor het schrijven bij streamverslagen.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
Hele dag weg geweest en kom vanavond thuis en denk nog even de streamverslagen lezen van vandaag. Dank voor jullie updates schrijvers van de streamverslagen![]()
Heb vanavond meegeluisterd en een verslag geschreven maar post het maar niet nav. een pm van iemand die vindt dat mijn ABN niet goed is.
Degene die zich aangesproken voelt nu... hoop dat jij het verslag van vanavond heb geschreven en post. Ben er even klaar mee zo, je wil je best doen. Luister en versla graag 1 op 1 gesprekken maar zo heb ik er geen zin meer in.
Wat een onzin, gewoon blijven verslaan hoor. Ik lees bijna iedere ochtend bij op die manier.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
Heb vanavond meegeluisterd en een verslag geschreven maar post het maar niet nav. een pm van iemand die vindt dat mijn ABN niet goed is. Degene die zich aangesproken voelt nu... hoop dat jij het verslag van vanavond heb geschreven en post. Ben er even klaar mee zo, je wil je best doen. Luister en versla graag 1 op 1 gesprekken maar zo heb ik er geen zin meer in.
PM de naam ff van die idioot, als je wil. Tsjeezquote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef Noelle06 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |