Verdorie, dan had ik ook mijn nieuwe overhemd kunnen aantrekken.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..nee, dan toch maar een andere keer![]()
Stiekem is iets meer dan een bundeltje niet erg![]()
Best veel inderdaad
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje zwaait terug vanuit Brabant
oeh, dat kon ik vanochtend ookquote:
Dat kan nu nog wel hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 14:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdorie, dan had ik ook mijn nieuwe overhemd kunnen aantrekken.
*een knuffel en roosvice in het topic brengt*
Als iets gloednieuw is moet je er wel een geldige reden voor hebben om het aan te trekken.quote:
Facebook breekt zoveel sociale relaties.quote:
quote:
Maar ik ben toch heul geen reden voor een nieuwe bloes?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als iets gloednieuw is moet je er wel een geldige reden voor hebben om het aan te trekken.Anders gaat die nieuw er veels te snel vanaf.
Ghehe inderdaadquote:Op zondag 13 februari 2011 14:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Facebook breekt zoveel sociale relaties.
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
vanuit Zuid Holland
lekker lui op de bank vandaag![]()
2x de lul zelfsquote:Op zondag 13 februari 2011 14:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]dan ben je de lul
ben in Uden!
Hèquote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tjah, boeieh, auto's zijn sws kut.
Jawel! Een drankje doen in het hartje van Enschede met een schone dame is zeer zeker een geldig excuus. :yquote:Op zondag 13 februari 2011 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik ben toch heul geen reden voor een nieuwe bloes?![]()
jup, bijna uitstappen!quote:
Okee, lataahs TFMquote:Op zondag 13 februari 2011 14:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup, bijna uitstappen!
I'll come back latah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |