Niet voor D.quote:
Dus een mini-meet zit er nog even niet in?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Om het goed te maken, we hadden ook een kale mannengenootschap, genaamd; "Lambik".
En ontzettend druk. Begonnen met het afstudeerproject; daarvoor moet ik een praktijkonderzoek uitvoeren en een eigen artikel schrijven. Ik richt me bij beiden op excellent; dus dat is pokkeveel extra werk. Daarnaast het reguliere studieprogramma en werken, waarbij ik ook wat extra uren.
Het is leuk, maar godsgruwelijk veel.
Tuurlijk wel, alles valt wel ergens in te plannen.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus een mini-meet zit er nog even niet in?
Beekman en Beekmanquote:Op zondag 13 februari 2011 14:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, Deurne, de Peel, beekman en beekman
Ik doelde op het boekquote:Op zondag 13 februari 2011 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beekman en Beekmanéén keer geweest, we moesten 2 uur op ons eten wachten
Jeujquote:Op zondag 13 februari 2011 14:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Tuurlijk wel, alles valt wel ergens in te plannen.
Maar hoe is het jou dan?
Ik denk eerder dat het van het bOek is afgeleidquote:
Dat komt wel goed.quote:
Denk ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het van het bOek is afgeleid
Nu? Ik kan wel een bundeltje vrolijkheid gebruikenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat komt wel goed.
En moe waarvan?
Leuk als achtergrondmuziekjequote:
Moet je wel naar Enschede komen; ik doe op dit moment een veredelde moonwalk door spierpijn van het sporten.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu? Ik kan wel een bundeltje vrolijkheid gebruiken![]()
Moe van...alles
* RockNijntje zwaait terug vanuit Brabantquote:
Hmm..nee, dan toch maar een andere keerquote:Op zondag 13 februari 2011 14:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Moet je wel naar Enschede komen; ik doe op dit moment een veredelde moonwalk door spierpijn van het sporten.Stiekem ben ik wel iets meer dan een bundeltje.
Dat is wel heel veel ja.
* suikertaartje zwaait terug vanuit inmiddels weer Overijsselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |