quote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
RealZeus en Engel besloten naar ENschede te komen om NL elftal te kijken voor het WK. Dus dan zit je in een kroeg, komt er een gast binnen van 41 (ofzo) en die flipt 90 minuten lang helemaal de pan uit bij elke bal die gespeeld wordt. Schreeuwen, gillen, gek worden. Het was net een freakshow.
Ik schaam me niet snel, maar ik deed daar wel of ik bij een ander groepje hoorde.
Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte, toen...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
RealZeus en Engel besloten naar ENschede te komen om NL elftal te kijken voor het WK. Dus dan zit je in een kroeg, komt er een gast binnen van 41 (ofzo) en die flipt 90 minuten lang helemaal de pan uit bij elke bal die gespeeld wordt. Schreeuwen, gillen, gek worden. Het was net een freakshow.
Ik schaam me niet snel, maar ik deed daar wel of ik bij een ander groepje hoorde.
ik had ook gewoon een kamer van 15m2 een studie en een bijbaan van 16uur, ging niet/amper de kroeg in maar kon verder kopen en doen en laten wat ik wilde, uiteindelijk door wat problemen in mn kop, een jaar langer over bachelor gedaan maarjaquote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Maar besef wel dat niet iedereen het zo goed voor elkaar heeft, daar ging het even om.
Alleen toen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte, toen...
In de Ierse pub was hij redelijk normaal, toch?quote:
Het was relatief rustig in de kroeg .. gelukkigquote:Op zondag 13 februari 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte, toen...
Ja, bijna alles stond buiten net zo'n idioterie te trappen geloof ikquote:Op zondag 13 februari 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was relatief rustig in de kroeg .. gelukkig
Freaky.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
Die vindt zichzelf ook geweldig. Zijn wij dan ook familie?quote:
Ja toen. En ook nog toen ik een keer in Utrecht aan tafel zat en erachter kwam dat er een sociaal gehandicapte nerd tegen me sprak. Ik dacht nog, wie is deze mongool. Bleek het de bi-a-sexuele maagd Tijnbrein te zijn.quote:
Ja, alle andere keren dat ik hem gezien ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de Ierse pub was hij redelijk normaal, toch?
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn postcodeletters zijn RZ, ik moet steeds aan RealZeus denken erbij
Je kan ook te ver gaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja toen. En ook nog toen ik een keer in Utrecht aan tafel zat en erachter kwam dat er een sociaal gehandicapte nerd tegen me sprak. Ik dacht nog, wie is deze mongool. Bleek het de bi-a-sexuele maagd Tijnbrein te zijn.
Het kostte me ff wat tijd om erachter te komen waarom je me zo aan hem doet denken, maar hij probeert net als jij met élke post grappig te doen, maar faalt op dezelfde manier. (meestal dan, soms is het wel grappig)quote:
Waar fok allemaal al niet goed voor isquote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Hihihiquote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Die van ons bijn CLquote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Soms... somsquote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar fok allemaal al niet goed voor is
Dat lijkt me een betere dan jaquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
6211 RealZeus![]()
moet me echt inhouden dat niet te zeggenen netjes Richard Zacharias
Forum Opties | |